football360 logo

بازگشت روبرتو تورس در جام حذفی؛ ستاره گل‌گهر روشن شد!

08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:0010 نظر
روبرتو تورس در دیدار گل‌گهر با فجرسپاسی گلزنی کرد تا دوباره موتورش روشن شود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، گل‌گهر در چند هفته اخیر لیگ برتر از روزهای خوب خود فاصله گرفته است و نتایج نشان می‌دهد این تیم دچار افت شده است. روبرتو تورس در فصل جاری جز پنج بازیکن برتر لیگ است که عملکرد او روی سبک بازی گل‌گهر تاثیر زیادی دارد. تورس هم مثل گل‌گهر در چند هفته اخیر خوب کار نکرده است اما در بازی روز گذشته این تیم برابر فجرسپاسی، بار دیگر موتورش روشن شد.

درخشان در آغاز

روبرتو تورس در همان روزهای ابتدایی حضورش در گل‌گهر در ترکیب این تیم خوش درخشید تا سیرجانی‌ها به این ستاره امید بسیاری داشته باشند. ستاره اسپانیایی با عملکرد خوب خود موفق شد نامش را در لیست بهترین بازیکنان لیگ برتر طبق نمرات «متریکا» قرار دهد تا پس از دو فصل حضور در فوتبال ایران، به یکی از بهترین بازیکنان لیگ تبدیل شود.

بازیکن اسپانیایی گل‌گهر در 16 بازی این فصل در لیگ برتر، 5 گل و 6 پاس گل را ثبت کرده تا مجموعا روی 11 گل سیرجانی‌ها (42.3 درصد کل گل‌های فصل گل‌گهر) تاثیرگذار باشد. تورس در 3 بازی متوالی گل‌گهر هیچ تاثیری روی بازی نگذاشت تا شاگردان اوزونیدیس موفق به کسب یک امتیاز هم نشوند. تورس برابر سپاهان، پرسپولیس و هوادار کاملا از جریان بازی خارج بود و مدافعان حریف به خوبی او را مهار کرده بودند.

روبرتو تورس در 5 بازی متوالی برای گل‌گهر موفق به گلزنی نشد و فقط در بازی با صنعت‌نفت یک پاس گل داد تا این گل‌سازی، تنها تاثیر او در چند بازی اخیر گل‌گهر باشد.

تورس به جام حذفی نیاز داشت

گل‌گهر در چارچوب جام حذفی برابر فجرسپاسی قرار گرفت و موفق شد به مرحله بعدی راه پیدا کند. روبرتو تورس در این دیدار از ابتدا در ترکیب مارینوس اوزونیدیس حضور داشت و در جریان برتری 3 بر صفر گل‌گهر، موفق شد یک گل بزند و 2 پاس گل بدهد. تورس در این دیدار روی هر 3 گل تیمش تاثیر داشت تا بار دیگر کیفیت فنی بالای خود را ثابت کند.

تورس پس از چند هفته دوری از گلزنی، با باز کردن دروازه فجرسپاسی، بازگشت خود را اعلام کرد تا به گل‌گهر در ادامه لیگ برتر کمک کند. سیرجانی‌ها امید دارند با درخشش دوباره روبرتو تورس، هم در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنند و هم در جام حذفی به مراحل بالاتر صعود کنند. حالا باید صبر کرد و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار تورس و گل‌گهر است و آیا آن‌ها می‌توانند پس از برد برابر فجرسپاسی روی نوار پیروزی‌های متوالی قرار بگیرند یا خیر. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری