football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 27 آوریل؛ سایه لوپتگی روی نیمکت میلان!

08 اردیبهشت 1403 ساعت 21:169 نظر
پاری‌سن‌ژرمن امشب قهرمانی‌اش در لیگ یک فوتبال فرانسه را رسمیت خواهد بخشید.
به گزارش فوتبال 360، لیورپول از چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، موفق نشد از خانه وستهام بیشتر از یک امتیاز به چنگ آورد و نشان داد خسته‌تر و ناامیدتر از آن شده که برای حضور دوباره در کورس قهرمانی لیگ برتر تلاش کند.
در دیگر دیدارها نیز منچستریونایتد بار دیگر در واپسین دقایق دیدار برتری را از دست داد و باتوجه به برتری پر گل نیوکاسل مقابل شفیلد یونایتد، منچستریونایتد در خطر از دست دادن رتبه ششم جدول قرار گرفت و رسماً شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
منچسترسیتی و آرسنال فرداشب به مصاف رقبا خواهند رفت و امتیاز از دست دادن هرکدام، تکلیف کورس قهرمانی لیگ برتر را نیز پس از کورس کسب سهمیه تا حدودی مشخص خواهد کرد.
روز شنبه، نشریه‌های استار اسپورت و میرر نسبت به عکس‌العمل یورگن کلوپ برای انتخاب جانشین خود در لیورپول واکنش نشان داده و تکه‌ای از مصاحبه سرمربی آلمانی را بازتاب داده است که آرنه اسلوت را شایسته در اختیار گرفتن بهترین شغل جهان می‌داند.

میرر تیتر «اسلوت بهترین شغل جهان را در اختیار خواهد گرفت» را انتخاب کرده است و استار اسپورت در بخش دیگر، به بحران مارکوس راشفورد در منچستریونایتد پرداخته است. ستاره انگلیسی که فصل جاری تحت هدایت تن‌هاخ افت چشمگیری را تجربه کرده است، در مصاف با برنلی جایی در ترکیب تیم نداشت و در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب در تابستان، به فروش خواهد رسید.

دیلی تلگراف به استقبال داربی شهر لندن رفته که آرسنال پس از برتری قاطع مقابل چلسی، امیدهایش برای بقا در کورس قهرمانی را به شکست دادن تاتنهام، دیگر رقیب همشهری گره خورده می‌بیند.
این نشریه اشاره داشته که آرسن ونگر در جلسه‌ای با آرتتا، نسبت به چگونه سپری کردن برهه پایان فصل در کورس حساس قهرمانی با رقیب باتجربه‌تر، پیشنهاداتی به توپچی‌ها داده است.

اکیپ به استقبال مصاف پاری‌سن‌ژرمن و لو آور رفته که امشب در صورت پیروزی شاگردان انریکه بر رقیب، قهرمانی پاریس در لیگ یک فوتبال فرانسه رسمی خواهد شد.

مارکا پیروزی رئال مادرید بر رئال سوسیه‌داد در استادیوم سن‌سباستین به لطف تک گل آردا گولر را بازتاب داده است.

آ اس در این رابطه تیتر «به میهمانی خوش‌آمدید!» را استفاده کرده است.

اسپورت بارسلون به استقبال مصاف دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپای زنان بارسلونا و چلسی رفته است که زنان آبی و اناری پس از شکست در بازی دور رفت، باید با اختلاف حداقل یک گل در خانه چلسی به پیروزی برسند.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به احتمال انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی جدید میلان اشاره داشته و نوشته است: «امشب، مصاف میلان و یوونتوس در شرایطی برگزار خواهد شد که به احتمال فراوان آخرین مصاف رو در روی پیولی و الگری باشد و از فصل آینده، دو تیم سرمربیان جدیدی به خود خواهند دید.»

گاتزتا در ادامه اشاره داشته که سالرنیتانا سرانجام شب گذشته با قبول شکست مقابل فروزینونه، به سری بی فوتبال ایتالیا بازگشت و به احتمال فراوان جای خود را به پارما در فصل آینده خواهد داد.

کوریره دلوسپرت با تیتر «آخرین رقص مکس و استفانو!» به استقبال دیدار یوونتوس و میلان رفته است. این نشریه همچنین یادداشتی در باب بررسی احتمال حضور 6 تیم ایتالیایی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده است.

توتوسپرت نیز در آستانه مصاف یوونتوس و میلان، با انتشار تصویر تیاگو موتا نوشته است: «این سرمربی امشب این مصاف را برای انتخاب تیم آینده‌اش تماشا خواهد کرد.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری