football360 logo

تساوی منچستریونایتد با یک پنالتی؛ سقوط شفیلد در شب طوفان نیوکاسل

08 اردیبهشت 1403 ساعت 19:3930 نظر
منچستریونایتد به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبال 360، سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی، مسابقه تیم‌های منچستریونایتد با برنلی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. منچستریونایتد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دور از دسترس می‌دید، امیدوار بود با کسب برتری در این بازی، سهمیه لیگ اروپا را برای خود قطعی کند.


نبردی برای سهمیه و بقا

در مهمترین بازی امروز لیگ برتر انگلیس، بازی منچستریونایتد با برنلی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. نیمه اول بازی با حملات منچستریونایتد آغاز شد. این تیم در همان ابتدای نیمه شانس گلزنی را به دست آورد اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. پس از آن باز هم منچستریونایتد تیم برتر میدان بود اما هرچه زد به در بسته خورد. برنلی کمی شکل هجومی‌تری به خود گرفت و در انتهای نیمه اول موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد که با واکنش اونانا همراه بود. در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

در نیمه دوم ۲ تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آوردند. واکنش دروازه‌بانان  مانع از ورود توپ به دروازه بود. بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد تا در نهایت در دقیقه 79 منچستریونایتد توسط آنتونی به گل اول دست پیدا کرد. در حالی که به نظر می‌رسید این تیم، برنده میدان خواهد بود در دقیقه 87 یک ضربه پنالتی پس از بررسی مجدد صحنه خطای اونانا بر روی بازیکن برنلی به دست آمد و آمدونی به راحتی توپ را وارد دروازه کرد. 

در ادامه منچستریونایتد چند موقعیت دیگر به دست آورد، اما برنلی با همه توان خود از یک امتیاز ارزشمند خود دفاع می‌کرد و در سمت دیگر اونانا مانع از باز شدن دروازه شد. در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.


سقوط شفیلد

در دیگر بازی‌های امروز، نیوکاسل در برابر شفیلدیونایتد با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید. با این برد طوفانی نیوکاسل، سقوط شفیلد قطعی شد. بازی فولام در برابر کریستال پالاس با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید و ولورهمپتون با نتیجه ۲ بر یک در برابر لوتون تاون به پیروزی رسید. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری