football360 logo

کارنامه درخشان ایرالکو مقابل مدعیان؛ فقط زورشان به استقلال نرسید!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:30236 نظر
آلومینیوم اراک در مقابل 4 مدعی فوتبال ایران عملکرد جالب‌توجهی در فصل جاری از خود به جای گذاشته است.

به گزارش فوتبال 360، فوتبال ایران در هفته‌ای که گذشت، شاهد یکی از جذاب‌ترین نبردها در عرصه باشگاهی بود؛ جایی‌که تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران به مصاف هم رفتند و بعد از یک ماراتن 120 دقیقه‌ای جذاب و ردوبدل‌شدن 8 گل، دو تیم به تساوی 4-4 رضایت دادند و در ضربات پنالتی، سفیدوسبزپوشان توانستند پیروز شوند تا مسافر مرحله یک‌چهارم نهایی شوند. آلومینیوم اراک از زمان حضورش در لیگ برتر، بدون‌شک به گربه سیاه پرسپولیس تبدیل شده و عملکرد درخشانی را مقابل سرخ‌پوشان پایتخت داشته است.

اراکی‌ها که چهارمین فصل حضورشان در بین تیم‌های سطح اول فوتبال ایران را پشت سر می‌گذارند، در فصل جاری با هدایت مجتبی حسینی روزهای متفاوتی را تجربه می‌کنند؛ از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان تا مصدومیت‌های سنگینی و سریالی ستاره‌های کلیدی این تیم از جمله اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی. شرایط به‌وجود آمده باعث شده تا مجتبی حسینی راه چاره‌ای جز جوان‌گرایی در ترکیب تیمش نداشته باشد اما با وجود جوان‌گرایی انجام شده، عملکرد آلومینیوم در نبرد با مدعیان در فصل جاری جالب‌توجه بوده است.

ناکام برابر استقلال

شاگردان مجتبی حسینی در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال تهران بودند که در همان نیمه نخست، گلزنی آرمان رمضانی سرنوشت بازی را رقم زد و آبی‌ها با تک گل او توانستند در خانه جشن پیروزی بگیرند. در بازی برگشت هم شاگردان نکونام در اراک با تک گل گوستاوو بلانکو پیروز شدند تا در مسیر تمدید صدرنشینی‌شان و گام برداشتن در مسیر قهرمانی، آبی‌ها 100 درصد امتیازات ممکن را برابر آلومینیوم به‌دست آورده باشند و اراکی‌ها ناکام در خلق شگفتی بودند.

شگفتی‌ساز مقابل پرسپولیس

حسینی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در آلومینیوم، در هفته نخست روی نیمکت این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشست. در یک مسابقه جنجالی که توأمان با گلی مشکوک به آفساید بود، سرخ‌پوشان پایتخت با گلزنی علی نعمتی برنده شدند اما در بازی برگشت، سوپرگل امیر نوری باعث شد تا اراکی‌ها به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا کنند و اولین شکست اوسمار ویرا در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران به‌ثبت رسید. سفیدوسبزپوشان اراکی در جام حذفی هم موفق شدند پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست بدهند تا کارنامه‌ای درخشان را از خود در جدال با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی به جای بگذارند.

جان‌سخت در نبرد با سپاهان و تراکتور

اراکی‌ها در هفته چهاردهم لیگ برتر در اصفهان میهمان سپاهان بودند که توانستند با تک گل عارف حاجی‌عیدی مقابل این تیم پرستاره پیروز شوند تا یکی دیگر از شگفتی‌های بزرگ این فصل فوتبال ایران هم به‌دست شاگردان مجتبی حسینی رقم خورده باشد. اراکی‌ها که در بازی رفت برابر تراکتور در خانه با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شدند، در بازی برگشت جبران‌مافات کردند و توانستند این تیم را در تبریز متوقف کنند تا در مجموع 8 رویارویی با 4 مدعی فوتبال ایران، 3 برد در وقت قانونی، یک برد در ضربات پنالتی جام حذفی و 4 شکست در کارنامه اراکی‌ها نقش ببندد که آمار جالب‌توجهی برای تیم جوان و کم‌نام‌ونشان آلومینیوم است. البته باید گفت نتیجه دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی، تساوی 4-4 در تاریخچه دو تیم به‌ثبت می‌رسد و نتیجه به‌ثبت رسیده در وقت قانونی مسابقه ملاک است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری