football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 28 آوریل؛ مکس رختکن یوونتوس را از دست داده است!

09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:17
لیورپول با کلوپ، خیلی زود فصل را ناکام به پایان رساند.
به گزارش فوتبال 360، داربی لندن با پیروزی آرسنال همراه بود و از طرف دیگر، منچسترسیتی موفق شد مقابل ناتینگام به پیروزی برسد تا کورس قهرمان میان آرسنال و منچسترسیتی همچنان داغ بماند.
لیورپول اما پس از قبول شکست در هفته‌های اخیر، به طور کامل انگیزه‌اش از بابت رقابت در لیگ را هم از دست داده و پس از توقف مقابل وستهام، فاصله‌اش با صدر جدول به 5 امتیاز افزایش یافته و تنها 3 هفته تا پایان مسابقات فصل فرصت باقی مانده است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
با این حساب، تیمِ کلوپ در واپسین فصل حضور سرمربی آلمانی روی نیمکت، شانسی برای قهرمانی در هیچکدام از رقابت‌ها به جز لیگ کاپ برایش باقی نمانده و فصل را با فتح تنها یک جام به پایان می‌رساند.
یورگن کلوپ در جریان بازی روز گذشته مقابل وستهام با محمد صلاح درگیر شد و صحنه ناخوشایندی را برای هواداران برجای گذاشت که در همین رابطه، جراید انگلیسی سر تیتر اخبارشان را به همین مهم اختصاص داده‌اند.
سان جملات طرفین را بازتاب داده است که کلوپ گفته مشکل خاصی با صلاح ندارد و بگو مگو در همان لحظه به پایان رسیده اما ستاره مصری اذعان داشته ترجیح می‌دهد در این باره صحبت نکند تا جو اطراف باشگاه بیش از این با شرح ناگفته‌ها بر هم نریزد.

میرر تیتر «کوبش چکش، زخم زبان» را انتخاب کرده است.

استار اسپورت با جمله «تساوی خجالت‌آور» به این مهم واکنش نشان داده است.

دیلی تلگراف نیز شرح ماوقع را در یادداشتی به نظر مخاطبانش رسانده است و در بخش دیگر به هو شدن اریک تن‌هاخ همزمان با تساوی مقابل برنلی اشاره داشته است. منچستریونایتد با تساوی مقابل برنلی، رسماً شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

اسپورت بارسلون به فینالیست شدن زنان این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشته است.

آ اس به درخشش آردا گولر پرداخته که این ستاره ترک را آینده رئال مادرید می‌داند و از او تمجید کرده است.

مارکا هم پیروزی اتلتیکو مادرید بر بیلبائو را بازتاب داده است که شاگردان سیمئونه به لطف این پیروزی مقابل رقیب مستقیمشان در کورس کسب سهمیه، از بابت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا اطمینان حاصل کردند.

اوژوگو پرتغال نسبت به انتخاب آندره ویلاش بواش به‌عنوان رئیس جدید پورتو واکنش داشته است و اکیپ فرانسه، با اشاره به تساوی پاریس مقابل لو آور، نوشته است: «قهرمانی یک شب به تاخیر افتاد!»



در ایتالیا، گازتا دلوسپرت اشاره داشته پیش‌قرارداد میلان با لوپتگی برای جانشینی پیولی تنظیم شده و قراردادی 3 ساله با دستمزد ماهیانه 4 میلیون یورو خواهد بود که اگر لوپتگی پاسخ رد به چنین پیشنهادی بدهد، روبرتو دزربی و فونسکا گزینه‌های آلترنیتیو باشگاه خواهند بود.

کوریره دلوسپرت اشاره داشته بیانکونری در مصاف با میلان همه کار کردند به جز باز کردن دروازه اسپورتیلو که همین مهم پس از تساوی بدون گل، شانس رسیدن به رتبه سوم را به بولونیا داده است.

این نشریه همچنین به اعتراض شدید ولاهوویچ به الگری نسبت به تعویض شدنش پرداخته و این مهم نشان از واگذار کردن رختکن توسط مکس الگری دارد!

توتوسپرت تیتر «دیگر بس است! یوونتوس زشت و بدون کسب نتیجه لازم بازی می‌کند!» را انتخاب کرده و نوشته است هیچ شکی در پایان دوران پیولی و الگری روی نیمکت تیم‌های میلان و یوونتوس نباید وجود داشته باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری