football360 logo

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ در انتظار نبرد جذاب شاگردان مورایس و تارتار

10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:1592 نظر
بعد از مشخص‌شدن 8 تیم برتر جام حذفی، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی ظهر امروز به انجام رسید که در مهم‌ترین مسابقه، سپاهان میزبان ملوان خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل 03-1402 هفته گذشته پیگیری شد که در این رقابت‌ها، یک شگفتی بسیار بزرگ خلق شد و آن‌هم، حذف پرسپولیس در قامت مدافع عنوان قهرمانی از گردونه رقابت‌ها بود. سرخ‌پوشان پایتخت که در اراک میهمان آلومینیوم بودند، در یکی از مهیج‌ترین بازی‌های تاریخ جام حذفی، بعد از تساوی 4-4 در 120 دقیقه، در ضربات پنالتی شکست خوردند تا ناکام در دفاع از عنوان قهرمانی خود باشند.

آلومینیوم اراکِ شگفتی‌ساز که تجربه حضور در فینال جام حذفی را هم در کارنامه خود دارد در کنار تیم‌های سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی، تراکتور تبریز، هوادار تهران، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و چادرملو اردکان تیم‌های صعودکرده به مرحله یک‌چهارم نهایی بودند تا بعد از 19 سال، مسابقات این مرحله در غیاب سرخابی‌های پایتخت به انجام برسد. با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها ظهر امروز (دوشنبه) در محل سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ به انجام رسید.

حریف لیگ یکی در انتظار غول‌کش‌های اراکی

حمید درخشان و غلامرضا فتح‌آبادی، دو پیشکسوت پرسپولیس و استقلال میهمانان ویژه مراسم قرعه‌کشی بودند و بعد از انجام صحبت‌های اولیه، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی در غیاب استقلال و پرسپولیس که عنوان پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام حذفی را در اختیار دارند، رسماً آغاز شد. بعد از خروج نام تیم‌ها از گوی، مشخص شد که تراکتور تبریز در مرحله یک‌چهارم نهایی باید در خانه به مصاف مس رفسنجان برود و چادرملو اردکان هم میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

نبرد انتقامی استاد و شاگرد

گل‌گهر سیرجان هم باید به مصاف هوادار تهران برود و سپاهان اصفهان هم پذیرای ملوان بندرانزلی خواهد بود. در میان 4 مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی، به نظر می‌رسد که جذاب‌ترین دوئل، نبرد تیم‌های سپاهان و ملوان خواهد بود؛ تیم‌های سوم و پنجم جدول رده‌بندی که در فصل جاری دوئل‌های جذابی با یکدیگر داشتند که در اصفهان، ملوانی‌ها برنده شدند و در انزلی هم سپاهانی‌ها توانستند کامبک بزنند و حالا باید در سومین رویارویی فصل، این دو تیم برابر هم قرار گیرند تا تکلیف یکی از 4 تیم برتر جام حذفی مشخص شود. همچنین گل‌گهری‌ها که در دور برگشت مقابل هوادار با هدایت مسعود شجاعی شکست خوردند، حالا باید مجدداً برابر بنفش‌پوشان به میدان بروند که رویارویی مارینوس اوزونیدیس و مسعود شجاعی در کسوت استاد و شاگرد در نوع خود جالب‌توجه است.

نبردهای جذاب در مرحله نیمه‌نهایی

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در حالی امروز برگزار شد که تکلیف مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها هم مشخص شد؛ به‌طوری‌که براساس قرعه‌کشی انجام شده، برنده تقابل تیم‌های تراکتور تبریز - مس رفسنجان باید به مصاف برنده دوئل چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک برود و تیم پیروز در تقابل گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران هم رودرروی برنده نبرد سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی قرار خواهد گرفت تا چارت برگزاری رقابت‌ها در مرحله نیمه‌نهایی هم تکمیل شود.

فینال احتمالاً در کرمان است!

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی توضیح داد که تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه فینال به میزبانی استان کرمان است اما اگر یکی از تیم‌های کرمانی به مرحله فینال برسد، محل برگزاری مسابقه این مرحله تغییر می‌کند اما اگر 2 نماینده از استان کرمان به مرحله فینال برسند، فینال در همان استان انجام خواهد شد. ضمن آنکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مرحله یک‌چهارم نهایی ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، مرحله نیمه‌نهایی ۲۴ یا ۲۵ خرداد و مرحله فینال ۳۰ یا ۳۱ خرداد برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری