football360 logo

دوئل تیم‌های جذاب لیگ در قزوین؛ در سودای تمدید روزهای خوب

10 اردیبهشت 1403 ساعت 20:3029 نظر
اولین دیدار از رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پیکان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته‌اند تا مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران بعد از وقفه کوتاه در رقابت‌ها به واسطه برگزاری مسابقات جام حذفی، در 2 روز به انجام برسد. جالب آنکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در روز افتتاحیه هفته جدید تنها یک مسابقه به انجام می‌رسد و 7 مسابقه دیگر قرار است روز چهارشنبه پیگیری شود. در تنها دیداری که فردا (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد، شمس‌آذر قزوین در خانه باید به مصاف پیکان تهران برود.

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه - ساعت 18:20)

شمس‌آذر قزوینپیکان تهران

داور: رضا عادل

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

شاگردان سعید دقیقی روزهای پرفرازوفرودی را در نیم‌فصل دوم لیگ برتر پشت سر می‌گذارند و آن‌ها بعد از کسب 2 پیروزی پیاپی، هفته گذشته در دوئلی نزدیک برابر استقلال با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. یشمی‌پوشان که در رتبه هشتم جدول نام‌شان به چشم می‌خورد، برای حفظ این موقعیت تلاش می‌کنند و نیم‌نگاهی هم به صعود به جمع 6 تیم برتر جدول دارند و همین مسئله باعث شده تا 3 امتیاز دیدار برابر پیکان از اهمیت دوچندانی برای آن‌ها برخوردار باشد.

پیکان در نیم‌فصل دوم با هدایت رضا عنایتی کاملاً متحول شده و خودروسازان توانسته‌اند با کسب 14 امتیاز، جزو 5 تیم برتر نیم‌فصل دوم باشند. پیکانی‌ها که بقای‌شان در لیگ برتر تقریباً مسجل شده و فاصله‌ای 9 امتیازی تا منطقه قرمز جدول دارند، چشم امیدشان به کسب 3 امتیاز دیدار با شمس‌آذر قزوین است تا بتوانند فاصله خود با تیم‌های دارای رتبه تک‌رقمی در جدول را کاهش بدهند. نکته ویژه ترکیب پیکان در هفته‌های اخیر، جوان‌گرایی انجام شده از سوی رضا عنایتی است که به نظر می‌رسد تداوم خواهد داشت.

دو تیم در تاریخ رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران تنها یک رویارویی رسمی داشته‌اند که در دور رفت فصل جاری به انجام رسید و نبرد پیکان تهران و شمس‌آذر قزوین با تساوی 1-1 به پایان رسید. البته که در آن مقطع، رسول خطیبی سکان هدایت خودروسازان را برعهده داشت و حالا سرمربیگری پیکان برعهده رضا عنایتی است. از سوی کمیته داوران، رضا عادل به عنوان داور اول نبرد تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پیکان تهران انتخاب شده و این دو تیم از ساعت 18:20 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی شمس‌آذر قزوین

سینا سعیدی‌فر، هومن ربیع‌زاده، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، علی آزادمنش، امیرمحمد نسایی و فراز امامعلی

ترکیب احتمالی پیکان تهران

محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، دانیال جهانبخش، سامان نریمان‌جهان، محمد ستاری، محمدجواد آزاده، علی‌اصغر صادقی، فرشید اسماعیلی، محمدحسین فلاح، علی قربانی و ابوالفضل زمانی


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه شمس‌آذر قزوین و پیکان تهران را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری