football360 logo

آرسنال به دنبال استعداد ناب هلندی؛ اگر انریکه بگذارد!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:4255 نظر
یکی از اهداف تابستانی آرسنال ژاوی سیمونز خواهد بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، میکل آرتتا قصد دارد تیم قدرتمندتری برای فصل بعد درست کند تا دیگر در هفته‌های پایانی قهرمانی را به منچسترسیتی پپ گواردیولا واگذار نکند. یکی از گزینه‌های تقویت ترکیب توپچی‌های لندن هافبک هلندی پاری‌سن‌ژرمن است.

براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی و آلمانی، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال علاقه‌مند است تا ژاوی سیمونز، هافبک تهاجمی پاری‌سن‌ژرمن را در تابستان امسال به ورزشگاه امارات ببرد. نتیجه رقابت قهرمانی هرچه باشد، آرسنال در بازار نقل و انتقالات موقعیت خوبی برای جذب او خواهد داشت زیرا بازیکنان به وضوح می‌بینند پروژه آرتتا و ادو در شمال لندن به خوبی در حال رشد است. سیمونز در این فصل در تمامی رقابت‌ها در ۴۰ بازی ۹ گل و ۱۳ پاس گل داده تا به لایپزیش کمک کند در رتبه چهارم جدول بوندس‌لیگا قرار گیرد و در آستانه کسب سهمیه های اروپایی باشد. یکی از توانایی‌های منحصر به فرد سیمونز، توانایی بازی در چند پست است. او می‌تواند در پست هافبک هجومی، وینگر سمت راست و هافبک بازو بهترین عملکرد را داشته باشد.

آرسنال تنها نیست

این بازیکن هلندی متعلق به پاری‌سن‌ژرمن است و این فصل به صورت قرضی در لایپزیش بازی می‌کند. او در دوران جوانی‌اش توسط بارسلونا کنار گذاشته شد و اکنون آرسنال برای بهبود خط حمله و هافبک خود به او نیاز دارد.آرسنال اکنون یکی از تیم‌هایی است که به او علاقه دارد اما این ستاره مشتریان دیگری هم دارد. لایپزیش امیدوار است برنامه‌های توپچی‌ها را خراب کند و لایپزیش در نظر دارد این قرارداد قرضی را برای یک فصل دیگر تمدید کند.همچنین قابل درک است منچسترسیتی هم به جذب این بازیکن چند پست هلندی علاقمند باشد.اگر جدایی برناردو سیلوا را قطعی بدانیم، آن وقت پپ به بازیکنی با قابلیت‌های سیمونز نیاز مبرم خواهد داشت تا جای خالی هافبک پرتغالی را پر کند. از طرفی دیگر پاری‌سن‌ژرمن بدش نمی‌آید این بازیکن چپ پای جوان را به ترکیب خودش اضافه کند؛ مخصوصا بعد از رفتن فوق ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه. به نظر می‌رسد کلید این انتقال در دستان انریکه قرار دارد. اگر سرمربی اسپانیایی پاریسی‌ها به این بازیکن اعلام نیاز کند بعید است ناصر الخلیفی اجازه خروج به ژاوی سیمونز دهد اما اگر در لیست انریکه نباشد آن وقت در مذاکرات به سوی مشتریان دست به نقد ستاره هلندی باز خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری