football360 logo

یک احتمال جذاب؛ لواندوفسکی، همچنان منتظر توپ طلای 2020!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:1961 نظر
مهاجم لهستانی از شایعه دریافت این عنوان ارزشمند با 4 سال تاخیر استقبال کرد.

به گزارش فوتبال 360، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا هنوز ماجرای توپ طلای 2020 را فراموش نکرده و امید دارد آن را به دست آورد!

مهاجم 35 ساله بارسا در گفتگو با نشریه «اشپورت بیلد» گفت: «سال‌های 2020 و 2021 بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای من بود. یکی از دوستان به تازگی آمار آن دوران مرا فرستاد. در 85 بازی صد گل زدم!»

لواندوفسکی در آن دوره مهاجم بایرن مونیخ بود اما از بخت بد او انتخاب برنده توپ طلای سال 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شد. توپ طلای سال 2021 در فرآیندی جنجالی به لیونل مسی رسید؛ در حالی که تحقیقات در فرانسه بر سر جزئیات این انتخاب هنوز ادامه دارد.

رشوه، خرید آرا و تلاش برای دستکاری نتایج، اتهاماتی است که درباره این انتخاب مطرح شده. روزنامه «لوموند» گزارش داد پاسکال فره، سردربیر وقت «فرانس فوتبال» امتیازاتی از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، تیم وقت مسی دریافت کرده. در فرانسه این شایعه مطرح است که هنوز امکان اعطای توپ طلای سال 2020 وجود دارد. 

لواندوفسکی گفت: «البته از دریافت توپ طلا خوشحال خواهم شد. این طور نیست که بابت نداشتن این عنوان ناراحت یا خشمگین باشم اما احساس می‌کنم یکی از این سال‌ها، جایزه می‌توانست سهم من باشد.»

مهاجم لهستانی اضافه کرد: «توپ طلای 2021 به مسی تعلق دارد. شنیده‌ام شایعاتی درباره انتخاب برنده توپ طلای 2020 وجود دارد. عملکرد من در آن سال فوق‌العاده بود. در بالاترین سطح خودم قرار داشتن و همه جام‌ها را بردیم. بگذارید این طور بگویم؛ اگر قرار باشد توپ طلای 2020 را با 4 سال تاخیر بگیرم، اصلا ناراحت نخواهم شد. این افتخار بزرگی برای من است و آن را می‌پذیرم.»

لواندوفسکی درباره بهترین بازیکن حال حاضر جهان از نظر خودش گفت: «به سختی می‌توان پاسخ داد چون هنوز لیگ‌های اروپایی به پایان نرسیده و در لیگ قهرمانان هم بازی‌های سرنوشت‌سازی در پیش داریم اما از نگاه من در حال حاضر کیلیان امباپه و جود بلینگام بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند.»


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری