football360 logo

هشت چهره ویژه هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر؛ خودت را ثابت کن!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:00136 نظر
هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که بعضی از بازیکنان باید توانایی‌های خود به تیم‌های کنونی و اسبق خود ثابت کنند.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به انجام خواهد رسید و شاهد تقابل‌های جذابی خواهیم بود. در این گزارش به چهره‌های ویژه هر بازی اشاره خواهیم داشت.

شمس‌آذر قزوین - پیکان تهران: فراز امامعلی

سعید دقیقی در زمان بازیگری‌اش برای پیکان بازی کرد و حالا شمس‌آذرِ او میزبان خودروسازان است. تقابل بین 2 تیم با تفکرات تهاجمی که باعث می‌شود انتظار دیدار جذاب و احتمالا پرگلی را داشته باشیم. یکی از چهره‌های ویژه این دیدار فراز امامعلی است. مهاجم باتجربه تیم شمس‌آذر که پیش از این لباس پیکان را بر تن می‌کرد. پس از جدایی رحمان جعفری، فراز فرصت بیش‌تری برای خودنمایی پیدا کرده و در مصاف با استقلال هم یکی از 2 گل تیمش را وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد. 

هوادار تهران - صنعت‌نفت آبادان: طالب ریکانی

نتایج نساجی و استقلال خوزستان باعث شده دیگر صنعت‌نفت مجالی برای اشتباه نداشته باشد. آن‌ها باید در مصاف با هوادار دست پر از زمین خارج شوند و نقش بازیکنی چون طالب ریکانی اهمیت پیدا می‌کند. شماره 10 محبوب آبادانی‌ها، در لیگ بیست‌ودوم نیز مهره‌ای تاثیرگذار برای بقای برزیل ایران بود ولی در این فصل فروغ همیشگی را نداشته است. باید دید آغاز درخشش ریکانی برابر هوادارِ آماده مسعود شجاعی خواهد بود یا خیر.

تراکتور تبریز - استقلال تهران: محمدرضا خالدآبادی

حتی در جام حذفی هم فرصت برای محمدرضا خالدآبادی فراهم نشد تا بتواند درون دروازه استقلال بایستد اما محرومیت غیرمنتظره حسینی، شرایط را برای گلر جوان آبی‌پوشان به وجود آورد تا سرانجام طلسم را بشکند. دروازه‌بان فصل قبل هوادار، باید در یکی از حساس‌ترین مسابقات استقلال تا پایان این فصل، از دروازه این تیم در جو فوق‌العاده ورزشگاه یادگار امام حراست کند. باید دید خالدآبادی همانند امیررضا رفیعی می‌تواند شروعی خوب داشته باشد یا خیر.

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان: جلال‌الدین علی‌محمدی

حضور محرم نویدکیا در مس رفسنجان، بیش از هر کسی برای سجاد شهباززاده و جلال‌الدین علی‌محمدی اتفاق بزرگی بود. هافبک کهنه‌کار و سابق سپاهان، اوج‌گیری جذابی طی هفته‌های اخیر داشته است. علی‌محمدی چهار گل بیرون از محوطه در لیگ و جام حذفی به‌ثمر رسانده و در بهترین فرم خود به سر می‌برد. بدون شک نویدکیا برای موفقیت در داربی کرمان، روی توانایی کاپیتان اسبق طلایی‌پوشان اصفهانی حساب باز کرده است.

ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران: لوآن پولی

جذب لوآن پولی توانسته آرامش را به دروازه نساجی بازگرداند. این گلر باتجربه برزیلی با 2 کلین‌‍شیت متوالی به استقبال جدال با ذوب‌آهن می‌رود. دیداری دشوار برای نساج‌ها که در اصفهان به انجام می‌رسد و باید دید پولی می‌تواند همانند مصاف با سپاهان بازهم دروازه خود را بسته نگه دارد یا خیر. ذوب، آخرین بازی خود در ورزشگاه فولادشهر را با 2 گل به پایان رساند.

استقلال خوزستان - ملوان بندرانزلی: آسو رستم

آبی‌های خوزستان در این هفته‌ها شرایط خوبی دارند و توانسته‌اند نقطه ضعف نیم‌فصل اول خود را که دریافت گل در دقایق پایانی بود، به نقطه قوت خود تبدیل کنند. یکی از ستاره‌های تیم تحت هدایت سیروس پورموسوی، آسو رستم است. مهاجم عراقی‌ای که سه گل در اوقات تلف‌شده نیمه دوم به‌ثمر رسانده و امتیازات مهمی را برای استقلال خوزستان به ارمغان آورده است. او در بازی برابر ملوان نیز امید اصلی گلزنی تیمش به حساب می‌آید و باید دید پس از آلومینیوم، صنعت‌نفت و گل‌گهر، دروازه انزلی‌چی‌ها را هم باز می‌کند یا خیر.

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان: مهدی لیموچی

کم‌تر کسی به یاد دارد که مهدی لیموچی عضو فولاد بوده است. وینگر خوش‌تکنیک ایرالکو پیش از پیوستن به پیکان، در فولاد بود اما فرصت خاصی برای بازی پیدا نکرد. حالا اما ماجرای او به کلی تغییر کرده و یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست‌وسوم بوده است. او و هم‌تیمی‌هایش پس از غلبه بر پرسپولیس در جام حذفی، باید از سرخ‌پوشان اهوازی پذیرایی کنند. تیمی که برای بقا می‌جنگد و انگیزه‌های زیادی دارد. عبدالله ویسی بدون شک برنامه‌های ویژه‌ای برای مهار شماره هفت خطرناک آلومینیوم خواهد داشت.

پرسپولیس تهران - سپاهان اصفهان: عیسی آل کثیر

با وجود حضور چندین بازیکن ویژه، نمی‌توان به نامی جز عیسی آل کثیر اشاره کرد. مهاجم نیم‌فصل اول سپاهان که برای بازی کردن با چالش‌های جدی‌ای روبرو بود و نتوانست حضور پررنگی در این تیم داشته باشد. حالا عیسی که این هفته‌ها از آمادگی بالایی هم برخوردار است، باید مقابل تیم قبلی خود صف‌آرایی کند. اوسمار ویرا به درخشش مهاجم کهنه‌کارش امید بسته است و عیسی هم می‌خواهد به ژوزه مورایس اثبات کند لایق توجه بیش‌تری بوده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری