football360 logo

غیبت حسینی، به نفع پورحمیدی؛ بهترین فرصت برای صدرنشینی!

10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:00173 نظر
حسین پورحمیدی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر استقلال می‌تواند در کنار سیدحسین حسینی، صدرنشین جدول کلین‌شیت‌کنندگان شود.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور و استقلال برگزارکننده یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران خواهند بود. در این دیدار جذاب انگیزه‌های فردی و تیمی زیادی وجود دارد. حسین پورحمیدی، یکی از چهره‌های خاص این مسابقه است. دروازه‌بان اسبق استقلال که حالا می‌تواند بار دیگر به صدر جدول کلین‌شیت‌کنندگان صعود کند.

دوئل اصلی بین حسینی و پورحمیدی

سیدحسینی حسینی و حسین پورحمیدی به ترتیب با 14 و 13 کلین‌شیت، صدرنشین جدول کلین‌شیت‌کنندگان لیگ بیست‌وسوم هستند و با توجه به تعداد هفته‌های باقی‌مانده و فاصله‌ای که بین آن‌ها و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری با 10 کلین‌شیت ایجاد شده، باید رقابت اصلی برای فتح این عنوان را بین همین 2 گلر قلمداد کنیم.

غیبت حسینی، شانسِ بزرگ حسین

حال دروازه‌بان و کاپیتان استقلال به دلیل محرومیت فرصت حضور در دیدار با تراکتور را از دست داده و این بهترین شانس برای حسین پورحمیدی است تا بتواند پس از درخشش در بازی جام حذفی مقابل ذوب‌آهن، بار دیگر نمایشی بدون اشتباه داشته باشد و با بسته نگه داشتن دروازه‌اش مقابل آبی‌پوشان، با 14 کلین‌شیت همسایه حسینی در صدر جدول شود.

آخرین کلین‌شیت پورحمیدی در اولین بازی سال!

پورحمیدی در سال 1403 فقط یک کلین‌شیت داشته و آن هم در جریان بازی برابر سپاهان بود. پس از این مسابقه، چهار رسمی به انجام رسید و پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد. باید دید پس از حدود یک ماه بار دیگر، این دروازه‌بان توانایی ثبت کلین‌شیت در یک بازی بزرگ دیگر را دارد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری