football360 logo

ماموریت جدید رودیگر بعد از کنترل هالند؛ مهار کین!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:0026 نظر
مدافع آلمانی رئال مادرید باید تبحر بالای خودش در مهار مهاجمان را مقابل گلزن اصلی بایرن مونیخ هم به نمایش بگذارد.

به گزارش فوتبال 360 و به نقل از مارکا، یکی از دوئل‌های جذاب بازی امشب بایرن مونیخ و رئال مادرید بین آنتونیو رودیگر و هری کین خواهد بود. مدافع آلمانی رئال در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق شد ارلینگ هالند، مهاجم اصلی منچسترسیتی را از جریان بازی خارج کند. هالند در ۴ گل زده سیتی در ۲ بازی رفت و برگشت سهمی نداشت و همین، موفقیت رودیگر در مهارش را تایید می‌‌کند. رودیگر در این بازی با مهاجم پرتحرک‌تری نسبت به هالند روبه‌رو می‌شود. همچنین بازیکنان بایرن بیشتر از سیتی با مهاجم مرکزی‌ خودشان بازی می‌کنند. 

کین در این فصل 42 گل برای بایرن زده و با یک گل کمتر از امباپه دومین گلزن برتر اروپا محسوب می‌شود. کین اما در خانه عملکرد موفق‌تری نسبت به مهاجم فرانسوی داشته و در 22 بازی در آلیانس آرنا 27 بار دروازه تیم‌های میهمان را باز کرده. بایرن برای رسیدن به فینال باید در بازی خانگی نتیجه خوبی بگیرد و برای برد بیش از همه روی گلزنی کین حساب کرده است.

نمایش درخشان رودیگر در فصل جاری کمک کرد او اعتبارش به عنوان یک مدافع یارگیر نفوذناپذیر را تثبیت کند. از نگاه عموم کارشناسان، موفقیت فصل گذشته او مقابل هالند در برنابئو فقط یک درخشش مقطعی بود اما ولی او در هر ۲ بازی رفت و برگشت فصل جاری این نمایش را تکرار کرد تا خودش را به عنوان بهترین مدافع میانی لیگ قهرمانان مطرح کند.

رودیگر در فصل جاری به یکی از مهره‌های کلیدی رئال و دردسر بزرگی برای رقبا تبدیل شد. حضور این مدافع نقش مهمی در 20 کلین شیت رئال در 47 بازی این فصل داشته. او همچنین در دومین فصل حضورش در رئال به یکی از چهره‌های مهم رختکن تیم تبدیل شده و بازیکنان حرف‌هایش را به دقت گوش می‌کنند؛ موضوعی که برای آنچلوتی هم اهمیت زیادی دارد.

کین، رقیب مستقیم فردا شب رودیگر آمار خیره‌کننده‌ای دارد و با 213 گل زده بعد از آلن شیرر دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس نام دارد. او در 435 بازی رسمی برای تاتنهام 280 گل زده و 64 پاس گل داشته. 

تردیدها درباره تطبیق‌پذیری کین با فوتبال آلمان خیلی زود از بین رفت. او در اولین بازی بوندس‌لیگا مقابل وردربرمن یک گل و یک پاس گل داشت و فقط در 9 بازی از 31 بازی بوندس‌لیگا موفق به گلزنی نشده. او در لیگ آلمان 35 گل زده (22 گل در خانه) و در ۳ بازی باقی‌مانده در پایان فصل فرصت دارد رکورد تاریخی 41 گل زده لواندوفسکی (فصل 21-20) را بشکند.  

کین در لیگ قهرمانان هم 7 گل زده که 5 گل در خانه بوده و رقابت نزدیکی با امباپه (8 گل) برای آقای گلی دارد. نزدیکترین رقیب این ۲ نفر که هنوز در مسابقات حضور دارد، رودریگو، مهاجم رئال با 5 گل زده است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری