football360 logo

ویرتز و مشتریانش؛ رقابت بزرگ برای تصاحب ستاره

11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:0411 نظر
ستاره تیم ژابی آلونسو، تابستان شلوغ و پر از خبر و شایعه‌ای را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبال 360، لورکوزن ژابی آلونسو بهترین روزهای ممکن را برای ستاره‌های تیم رقم زد و آنها به بهترین فرم خودشان در این فصل رسیدند. فریمپونگ، گریمالدو، جاناتان تا و سایر ستاره‌های این تیم همین حالا هم با مشتریان دست به نقدی برای انتقال در تابستان مواجه هستند اما پیش از این نام‌ها و حتی قبل از اوج‌گیری و غرش شکست‌ناپذیری شیرهای بوندس‌لیگا، نام فلورین وریتز برای انتقال به تیم‌های بزرگ سر زبان‌ها بود. مشتریان نامدار از سراسر اروپا پیش از درخشش این فصل هافبک جوان و پدیدده فوتبال آلمان خواهان به خدمت گرفتنش بودند. ویرتس اکنون و با درخشش در قلب خط میانی لورکوزن رویین‌تن ژابی آلونسو، جمع زیادی از مشتری‌ها با طمع بیشتر را پیش روی خودش می‌بیند و تصمیم لورکوزن برای واگذار کردن یا نکردن این بازیکن شاید مهم‌ترین اقدام نقل و انتقالاتی قهرمان بوندس‌لیگا در تابستان پیش رو نام بگیرد.

ویرتز در منچسترسیتی

پیش از انتشار شایعات در مورد علاقه سیتی و پپ به ستاره لورکوزن، صحبت‌ها از تمایل این تیم به خرید جمال موسیالا بود. با این حال و ضمن کم نشدن شایعات خرید موسیالا، فلورین ویرتز هم به لیست علاقه‌مندی‌های آبی‌پوشان منچستری اضافه شده و بعید نیست این باشگاه در صورت فروش برناردو سیلوا یکی از  2 ستاره جوان آلمانی را به خدمت بگیرد. در صورت جدی شدن شایعه و اقدام موفق خرید ویرتز توسط منچسترسیتی او در تیم پپ گواردیولا با توجه به سیاق بازی و سبک پا به توپ شدنش احتمالا جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. در میان بازیکنان مطرح فوتبال جهان گزاره‌ای هر سال در حال گسترش یافتن است که این سال‌ها بهترین مقطع برای پیوستن به آبی‌پوشان محسوب می‌شود و این موضوع در مورد ستاره لورکوزن هم احتمالا صدق می‌کند. او در تیم پپ آزادی عمل و فرصت خودنمایی خواهد داشت و شاید آنها بخواهند به تدریج پدیده فوتبال آلمان را جایگزین امثال دی‌بروینه و سیلوا کنند. ویرتس البته در سیتی قهرمان سه‌گانه و تیم همیشه آماده این سال‌ها دردسری برای انطباق هر چه سریع‌تر با لیگ برتر و رسیدن به سطح بازی‌های با کیفیت لیگ برتر انگلیس خواهد داشت. البته با استعداد موجود در ساق‌های ویرتز و  قابلیت‌های پپ برای بازی گرفتن از مهره‌هایش، احتمالا این دغدغه خیلی زود برطرف شود و او تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازیکنان منچسترسیتی خواهد شد.

ویرتز در منچستریونایتد

نقطه مقابل گزاره مشهور این سال‌های سیتی در مورد تیم همشهری آنها در حال انتشار است و برخی از ستاره‌ها این مقطع زمانی را برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ مناسب نمی‌دانند. با این حال منچستریونایتد هم در لیست شایعات علاقه به ستاره آینده‌دار آلمانی قرار گرفته و هواداران این باشگاه با صبری لبریز شده از مالک جدید باشگاه می‌خواهند به اوضاع سر و سامان ببخشد. یونایتد در بخش مدیران باشگاه در حال تغییر و تحول‌های اساسی است و باید منتظر بود و دید فصل بعد چه کسی روی نیمکت این تیم می‌نشیند. اگر اوضاع در منچستریونایتد مساعد باشد، انتقال ویرتز به این تیم، او را به سرعت تبدیل به یکی از ارکان ترکیب خواهد کرد و خیلی زود و در صورت درخشش و جا افتادن در ترکیب تبدیل به چهره محبوب هواداران می‌شود. منچستریونایتد به بازیکنان با کیفیت زیادی احتیاج دارد و سران این باشگاه در تدارک خانه‌تکانی گسترده‌ای هستند. بنابراین و در صورت سر و سامان گرفتن اوضاع منچستری‌ها، این باشگاه هم مقصدی برای رویاپردازی و تلاش و جاه‌طلبی محسوب می‌شود. یونایتد احتمالا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نمی‌کند و ستاره آلمانی اگر می‌خواهد پیراهن این تیم را بر تن کند باید با عشق و علاقه وارد میدان شود و این کاستی را نادیده بگیرد.

ویترز در چلسی

آبی‌های لندنی دست بازی در خرید و بریز و بپاش دارند و آنقدر به ستاره‌های خود حقوق می‌دهند که آنها بتوانند قید همه چیز را بزنند و به استمفوردبریج بیایند. چلسی با وجود خریدهای پر تعداد در تابستان گذشته، طبق اعلام پوچتینو در این تابستان هم باید دست به جیب شود و ستاره‌هایی را جذب کند. یقینا این تیم که در لیست باشگاه‌های علاقه‌مند به ویرتز قرار گرفته برای خرید او اقدام خواهد کرد اما در این باره باید بداند سر و سامان گرفتن رختکن شلوغ چلسی کار هر کسی نیست و معلوم نیست این تیم بتواند برای فصل بعد هم در قالب یک مدعی ظاهر شود. رفتن به چلسی یک تصمیم پر خطر برای ستاره‌ای در سن و سال ویرتز خواهد بود و او باید برای هر چیزی در این تیم لندنی آماده باشد. بعید هم نیست مثل خیلی دیگر از ستاره‌های جوانی که به تیم پوچتینو ملحق شدند، دورانی از انزوا و افت را تجربه کند. انتقال به چلسی یک انتقال پر از خطر برای پدیده فوتبال ژرمن‌هاست.

سایر تیم‌ها

مشتریان بزرگ دیگری هم در لیست شایعات دیده می‌شوند و هر کدام مثل باشگاه‌های یاد شده مراتبی از هیجان‌انگیز بودن و ترسناک بودن را با خودشان دارند. یقینا تابستان پیش رو برای مدیر برنامه فلورین ویرتز تابستان شلوغی است. بعید نیست لیورپول، بارسلونا، آرسنال یا تیم‌های دیگری به این رقابت اضافه شوند و دور از ذهن نیست  بایرن بخواهند ستاره تیم رقیب را بخرد و با قرار دادن او کنار موسیالا ترکیب قدرتمندتری برای فصل بعد داشته باشند. شاید هم بایرن در صورت رفتن موسیالا و در جستجوی جانشین ستاره جوانش بخواهد ویرتز را به آلیانس آرنا بیاورد. باید منتظر انتشار شایعات و خبرهای بیشتر در مورد آینده این پدیده آلمانی باشیم. در همین گیر و دار چند روز پیش لورکوزن اعلام کرد این ستاره را به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهد؛ بیانیه‌ای که البته در صورت درخشش هافبک مهاجم آلمانی در یورو 2024 و اغوا کننده‌تر بودن پیشنهادهای خرید، فقط در قالب یک بازارگرمی قرار می‌گیرد و رقم نهایی فروش او را بالا می‌برد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری