football360 logo

شجاعی به دنبال شکست‌دادن تیمِ سابق؛ نفتی‌ها در سودای فرار از سقوط زودهنگام!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 16:304 نظر
تیم‌های هوادار تهران و صنعت‌نفت آبادان برگزارکننده یکی از دیدارهای حساس هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران هستند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دوئل تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پیکان تهران آغاز خواهد شد که قرار است 7 مسابقه دیگر این هفته فردا (چهارشنبه) به انجام برسد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، همزمان با دوئل حساس تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران، قرار است در تهران نبرد تیم‌های هوادار و صنعت‌نفت آبادان برگزار شود که با توجه به حضور نفتی‌ها در منطقه قرمز جدول، این مسابقه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران (چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه - ساعت 17)

هوادار تهران صنعت‌نفت آبادان

داور: امیرسامان سلطانی

ورزشگاه پاس قوامین تهران

هوادار روزهای خوبی را با هدایت مسعود شجاعی پشت سر می‌گذارد و بنفش‌پوشان در 5 بازی اخیرشان در لیگ برتر و جام حذفی توانسته‌اند شکست‌ناپذیر باشند. شاگردان مسعود شجاعی که با شکست دادن مس سونگون به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیدند، حالا به دنبال تک‌رقمی کردن رتبه تیم‌شان در جدول رده‌بندی هستند و در این مسیر، نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دیدار برابر صنعت‌نفت آبادان دارند. البته که برد مقابل صنعت‌نفت رتبه هوادار را در جدول رده‌بندی تغییر نمی‌دهد و آن‌ها در موقعیت یازدهم جدول می‌مانند اما در صورت شکست و یا حتی تساوی، احتمال سقوط به جایگاه دوازدهم بنفش‌پوشان را تهدید می‌کند.

زردپوشان آبادانی فصل پرتلاطم و ناموفقی را پشت سر می‌گذارند و کسب تنها 16 امتیاز از 24 بازی اخیر باعث شده تا آن‌ها قعرنشین لیگ بیست‌وسوم باشند. شاگردان فراز کمالوند که از شانس حداقلی برای فرار از قعر جدول در پایان هفته بیست‌وپنجم برخوردار هستند، امیدشان به این است که در تهران بتوانند برابر صنعت‌نفت پیروز شوند تا با بتوانند با انگیزه بیشتری در 5 هفته پیش‌رو کار خود دنبال کنند و برای بقا در سطح اول فوتبال ایران تلاش نمایند؛ آن‌هم در حالی‌که نفتی‌ها در 5 بازی اخیرشان، 4 شکست را متحمل شده‌اند و تنها یک‌بار توانسته‌اند به پیروزی برسند!

دو تیم در تاریخ لیگ برتر، 5 بار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که 3 تقابل ابتدایی آن‌ها با 3 پیروزی پیاپی نفتی‌ها به پایان رسید و در 2 بازی اخیر هم هوادار توانسته پیروز شود و هیچ‌گاه نبرد دو تیم با نتیجه تساوی پایان نرسیده است که باید دید در دوئل فردا این طلسم می‌شکند یا بنفش‌پوشان به بردهای خود ادامه می‌دهند و یا از سوی دیگر، نفتی‌ها می‌توانند بعد از حدود 2 سال برابر هوادار بار دیگر جشن پیروزی بگیرند. شاگردان مسعود شجاعی و فراز کمالوند در تیم‌های هوادار تهران و صنعت‌نفت آبادان در حالی از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم می‌روند که قضاوت این مسابقه برعهده امیرسامان سلطانی است.

ترکیب احتمالی هوادار تهران

علیرضا حقیقی، صائب محبی، امیرحسین پورمحمد، مرتضی منصوری، محسن سفیدچغایی، محمد میری، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، بابک مرادی، کریم اسلامی و امین قاسمی‌نژاد

ترکیب احتمالی صنعت‌نفت آبادان

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، حسین سنگرگیر، رضا امانی‌نژاد، محمدصادق بارانی، طالب ریکانی، بوباکار تراوالی و یوسف کی‌شمس


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه هوادار تهران و صنعت‌نفت آبادان را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری