football360 logo

ستاره آرژانتینی، تماشاگر NBA؛ قدم مسی و یارانش برای میامی هیت خوب نبود!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 12:238 نظر
ستاره آرژانتینی همراه سوارس، بوسکتس و آلبا شاهد شکست میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس بودند.

به گزارش فوتبال 360، لیونل مسی که همراه تعدادی از همبازیان سابقش در بارسا برای اینتر میامی در لیگ آمریکا بازی می‌کنند، بامداد امروز به تماشای بازی «میامی هیت» در پلی‌آف NBA رفتند. ستاره آرژانتینی که شنبه در برد 4 بر یک مقابل «نیواینگلند روولوشن»  نمایش درخشانی داشت، همراه لوئیس سوارس، سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا به «کسایا سنتر» رفتند تا بازی حساس میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس را تماشا کنند.

در ویدئویی که باشگاه هیت منتشر کرده، ستارگان سابق بارسا از ورودی VIP وارد سالن شدند. آنها چهره‌های خندانی داشتند و سوارس یک پیراهن میامی هیت با نام خودش را به تن داشت. متئو، پسر 8 ساله مسی دست در دست پدرش، مثل سوارس پیراهن مشکی این تیم را پوشیده بود.

میامی هیت که در سری پلی‌آف 2 بر یک از بوستون سلتیکس عقب بود، امید داشت در حضور تماشاگرانش نتیجه را به تساوی بکشاند اما آنها نتوانستند حریف این مدعی قهرمانی شوند و نتیجه دلخواه مسی و دوستانش به دست نیامد. میامی هیت این بازی خانگی را 88-102 باخت و در صورت شکست در بازی بعدی حذف خواهد شد.

مسی در شروع فصل جدید MLS عملکرد خیلی خوبی داشته و موفق شده در 7 بازی 9 گل بزند.اینتر میامی به لطف حضور بارسایی‌های سابق با 21 امتیاز از 11 بازی در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری