football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 30 آوریل؛ تماس میلان با 6 سرمربی!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 18:493 نظر
باشگاه آتالانتا قراردادی برای تمدید با گاسپرینی تا سال 2026 آماده کرده است.
به گزارش فوتبال 360، بایرن‌مونیخ و رئال مادرید امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد و فرداشب نیز مصاف پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود.
هری کین تا شکستن رکورد بیشترین تاثیر روی گل‌های تیم به عنوان یک بازیکن در یک فصل از تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، تنها یک گل فاصله دارد و در صدر جدول گلزنان رقابت‌ها، کیلین امباپه با 8 گل صدرنشین است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
شب گذشته در لالیگا اسپانیا نیز بارسلونا موفق شد با اختلاف 2 گل از سد والنسیا بگذرد و رتبه دوم جدول رده‌بندی را در رقابت با ژیرونا به نام خود بزند.
نشریه اسپورت به همین مهم واکنش داشته و ضمن انتشار تصویر لواندوفسکی نوشته است: «لوا نجات‌دهنده!» لواندوفسکی با هت‌تریک مقابل والنسیا، موفق شد به کورس آقای گلی لالیگا بازگشته و فاصله‌اش با صدر جدول به 3 گل کاهش یافت.

آ اس از مصاف بایرن‌مونیخ و رئال مادرید تحت عنوان «ال‌کلاسیکوی اروپا» یاد کرده و مارکا، در واکنش به ورود رئال مادرید به آلیانتس آرنا برای دیدار امشب نوشته است: «رئال مادرید خودِ جهنم است!»



اکیپ فرانسه به استقبال مصاف پاریس و دورتموند رفته است. دو تیم فرداشب از ساعت 22:30 به میزبانی وستفالن مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

میرر انگلیس تصویر ارلینگ هالند را منتشر کرده و نوشته است: «ارلینگ وعده داده روند گلزنی‌هایش را ادامه دهد و این زمان را برای از سرگیری روند گلزنی برای سیتی، بهترین می‌داند.»

استار اسپورت به همین مهم اشاره داشته و نوشته هالند اینجاست تا رویای قهرمانی توپچی‌ها را بر باد دهد و در بخش دیگر، اشاره به صحبت‌های آنتونی داشته است که وعده داده به منتقدانش اثبات کند درباره او اشتباه قضاوت می‌کردند.

سان در مسیر رقابت بایرن‌ و رئال مادرید برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، مصاف جود بلینگام و هری کین، ستارگان انگلیسی دو تیم را برجسته کرده است.

دیلی تلگراف نیز اشاره داشته است باشگاه منچستریونایتد اگر پیشنهاد قابل قبولی به دستش از بابت به فروش رساندن مارکوس رشفورد برسد، او را به فروش خواهد رساند و کمینه مبلغ مورد انتظار آنها 80 میلیون پوند بوده است.

در ایتالیا، نشریه ایل رومانیستا به استقبال مصاف لورکوزن و رم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا رفته است و ضمن تمجید از خط تهاجمی تیم، عملکرد تامی آبراهام، لوکاکو و سردار آزمون را ضامن پیروزی رم بر شکست‌ناپذیرترین تیم اروپا دانسته است.

گاتزتا دلوسپرت نوشته است: «اعتراض هواداران میلان، ورود لوپتگی به این باشگاه را ملغی کرد! در همین رابطه باشگاه میلان با 6 سرمربی برای جانشینی پیولی تماس برقرار کرده است.»

این نشریه همچنین اشاره داشته در شرایطی که امشب آنچلوتی به مصاف تیمی خواهد رفت که او را از هدایتش برکنار کرد، باشگاه آتالانتا می‌خواهد با گاسپرینی تا 2026 قرارداد جدیدی امضا کند.

کوریره دلوسپرت عدم حمایت سازمان سری آ از تیم‌های ایتالیایی بر خلاف اسپانیایی‌ها را برجسته کرده است که با تعویق بازی‌هایشان به روز دوشنبه جهت کم کردن فشار روی بازیکنان موافقت نکرده و همان روز یکشنبه باید به مصاف رقیبان بروند. در این رابطه، رم درخواست تعویق بازی‌اش را داشته اما چاره‌ای جز به میدان رفتن در روز یکشنبه ندارد.
این نشریه همچنین اشاره داشته لوچانو اسپالتی از فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کرده تا از باجو، توتی و دل‌پیرو برای حضور در اردوی تیم در آلمان، همزمان با برگزاری مسابقات یورو 2024 دعوت به عمل آید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری