football360 logo

فرصت‌های ویژه برای استقلالِ نکونام در تبریز؛ یک برد و چند رکورد!

11 اردیبهشت 1403 ساعت 11:0094 نظر
آبی‌پوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا بتوانند در جدال برابر تراکتور تبریز عنوان برترین تیمِ میهمان در لیگ بیست‌وسوم را از آن خود کنند.

به گزارش فوتبال 360، استقلال در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در لیگ بیست‌وسوم باید فردا (چهارشنبه) از ساعت 17 به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور برود و آبی‌پوشان پایتخت برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول به دنبال آن هستند تا بتوانند تراکتور را از پیش بردارند و در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم به کار خود در قامت تیم صدرنشین ادامه بدهند. آبی‌ها که به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی برابر تراکتور هستند، می‌توانند در نبرد با حریف تبریزی رکوردهای مهمی را هم از آن خود کنند.

شاگردان جواد نکونام در بازی رفت موفق شدند بردی 2گله را در خانه برابر تراکتور جشن بگیرند و پیش از آن‌هم در فصل گذشته، آبی‌پوشان پایتخت توانسته بودند بردی 7 بر یک را برابر تراکتور به‌دست آورند و تاریخ‌سازی کرده بودند. ضمن آنکه آخرین برد استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی هم به فصل گذشته بر می‌گردد که آبی‌ها با هدایت ریکاردو سا پینتو موفق شدند با نتیجه 2 بر یک از سد تراکتور بگذرند تا بردهای سریالی در کارنامه استقلالی‌ها به‌ثبت برسد.

استقلال، بهترین میزبان و میهمان لیگ بیست‌وسوم؟

آبی‌پوشان پایتخت به‌واسطه عملکرد پرنوسان در اواسط فصل، کارنامه‌شان در دیدارهای بیرون از خانه موردنقد قرار گرفته بود. استقلالی‌ها که با کسب 32 امتیاز از 12 مسابقه خانگی، بهترین تیم خانگی لیگ بیست‌وسوم هستند و در هفته پیش‌رو، رکورد آن‌ها تنها از سوی تیم پرسپولیس تهدید می‌شود، به‌واسطه پذیرش 6 تساوی پیاپی در دیدارهای بیرون از خانه (در لیگ برتر)، نام‌شان در بین بهترین تیم‌های میهمان به چشم نمی‌آمد اما در هفته‌های اخیر شرایط کاملا به سود شاگردان جواد نکونام تغییر کرده است.

استقلالی‌ها بعد از توقف در جدال برابر ملوان بندرانزلی، موفق شدند در اهواز مقابل استقلال خوزستان پیروز شوند و بعد از آن‌هم نوبت به شکست دادن هوادار تهران و آلومینیوم اراک رسید تا با کسب 3 برد پیاپی، شرایط آبی‌ها در دیدارهای بیرون از خانه کاملاً تغییر کند. آن‌ها که در فصل جاری در طول 12 مسابقه بیرون از خانه، 5 برد، 6 تساوی و تنها یک باخت داشته‌اند، این فرصت را دارند تا با شکست دادن تراکتور در تبریز، ضمن کسب چهارمین برد پیاپی بیرون از خانه، با کسب 24 امتیاز به بهترین تیم در دیدارهای بیرون از خانه در فصل جاری تبدیل شوند و در صورت ناکامی پرسپولیس در زمینه شکست دادن سپاهان، عنوان بهترین تیم در دیدارهای خانگی و بیرون از خانه تا پایان هفته بیست‌وپنجم به استقلال می‌رسد!

حمله به صدرنشینی در نیم‌فصل دوم

شاگردان جواد نکونام در نیم‌فصل نخست عملکرد درخشانی داشتند و کسب 32 امتیاز از 45 امتیاز ممکن باعث شد تا آبی‌پوشان پایتخت بالاتر از تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران، صدرنشین جدول رده‌بندی شوند و به عنوان بهترین تیم نیم‌فصل نخست نام‌شان مطرح شود. در نیم‌فصل دوم، با وجود شکست‌ناپذیری استقلال، فعلاً پرسپولیس توانسته در 9 بازی اخیر، 22 امتیاز کسب کند و با کسب یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال، بهترین تیم نیم‌فصل دوم است.

آبی‌پوشان در تبریز امیدوارند بتوانند از سد تراکتور بگذرند تا در کنار رسیدن به عنوان بهترین تیم میهمان در لیگ بیست‌وسوم، در مسیر صدرنشینی در جدول لیگ برتر در نیم‌فصل دوم هم قدم بردارند و ضمن تثبیت موقعیت‌شان در جدول کلی رقابت‌ها و گام برداشتن در مسیر قهرمانی، بتوانند در صورت لغزش احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان، از این تیم عبور کنند و با 24 امتیاز عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم را هم از آن خود کنند و بیش از پیش به کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم نزدیک شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری