football360 logo

داربی بدون برنده کرمان؛ دوران شکست‌ناپذیری نویدکیا تمدید شد!

12 اردیبهشت 1403 ساعت 19:473 نظر
مصاف تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان با تساوی 1-1 به پایان رسید و برنده نداشت.

به گزارش فوتبال 360، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برتری لحظه‌آخری شمس‌آذر قزوین در جدال با پیکان تهران آغاز شد و بعد از آنکه شاگردان سعید دقیقی موفق شدند با 3 امتیاز در خانه کار خود را به پایان برسانند، امروز رقابت‌های این هفته در حالی پیگیری شد که استقلال تهران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل، در تبریز برابر تراکتور متوقف شد و صنعت‌نفت آبادان هم در تهران با نتیجه 2 بر یک برابر هوادار مغلوب شد تا همچنان قعرنشین جدول بماند.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند؛ آن‌هم در حالی‌که نارنجی‌پوشان بعد از 12 بازی پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر و جام حذفی، به دنبال حفظ این روند درخشان بودند تا بتوانند خود را به جمع 8 تیم برتر جدول برسانند و در آن‌سوی میدان هم گل‌گهری‌ها با انگیزه بازگشت به جمع 5 تیم برتر جدول و پایان دادن به روند ناکامی خود در مسیر کسب پیروزی در 4 بازی اخیرشان در لیگ برتر، سودای شکست دادن حریف هم‌استانی را در سر داشتند.

هافبک محبوبِ نویدکیا فرشته نجات مسی‌ها شد!

شاگردان محرم نویدکیا و مارینوس اوزونیدیس از ساعت 17:45 با قضاوت رضا مهدوی کار خود را آغاز کردند. با وجود آنکه در دقایق ابتدایی، گل‌گهری‌ها بازی را بهتر آغاز کردند اما رفته‌رفته توپ‌ومیدان در اختیار بازیکنان مس رفسنجان قرار گرفت و شاگردان محرم نویدکیا صاحب توپ شدند. سعید واسعی با شوت‌های پرقدرت خود، 2 موقعیت پیاپی را روی دروازه گل‌گهر ایجاد کرد که درخشش محمدرضا اخباری سد راه گلزنی ستاره مسی‌ها شد.

محمد نژادمهدی، مدافع پیش‌تاخته مسی‌ها هم این فرصت را داشت تا دروازه گل‌گهر را باز کند اما در دقیقه 26، محمدرضا اخباری سد راه او شد تا نتیجه بازی بدون گل مسابقه بماند. سعید سحرخیزان پیش از رسیدن به دقیقه 30، توانست روی اولین موقعیت جدی گل‌گهر برای تیمش بدرخشد و ارسال مواج روبرتو تورس را به گل تبدیل کرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی شود. بعد از گلزنی سحرخیزان، مسی‌ها 2 فرصت خوب گلزنی به‌دست آوردند اما درخشش ادامه‌دار اخباری باعث شد تا نیمه اول با برتری یک‌گله تیم سیرجانی خاتمه یابد.

نارنجی‌پوشان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند و بعد از خلق چند موقعیت نصفه‌ونیمه، سرانجام روی ارسال سعید واسعی، فرشید باقری در دقیقه 60 موفق به گلزنی شد تا به تساوی کشیده شود. مسی‌ها به دنبال آن بودند تا کامبک خود را تکمیل کنند اما روی یک ضدحمله سرعتی، فرصت خوبی نصیب شاگردان اوزونیدیس شد که ضربه مهدی ممی‌زاده به واکنش زیبای حامد لک همراه شد تا نتیجه بازی تغییری نکند. در دقایق پایانی مسابقه، بازی نزدیک دنبال شد و خبری از تهدید جدی دروازه‌ها نبود تا داربی استان کرمان با تساوی 1-1 به پایان برسد.

مسی‌ها با این تساوی، برای سیزدهمین بازی پیاپی شکست‌ناپذیر ماندند و با 31 امتیاز در رتبه نهم جدول باقی ماندند. سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی هم برای پنجمین بازی متوالی ناکام در کسب پیروزی بودند تا با 35 امتیاز موقعیت‌شان در جایگاه ششم تغییری نکند. گل‌گهری‌ها در دیدار بعدی خود، روز روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه میزبان شمس‌آذر قزوین هستند و مس رفسنجان هم روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه در آبادان میهمان صنعت‌نفت خواهد بود. از ساعتی پیش، نبرد تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران، آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان و استقلال خوزستان - ملوان بندرانزلی در حال پیگیری است و از دقایقی قبل هم در آخرین مسابقه هفته، پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری