football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه یکم مه؛ خونسردی شیطان سپید در جهنم باواریا

12 اردیبهشت 1403 ساعت 12:04
چرا موتا بهترین گزینه برای جانشینی الگری روی نیمکت یوونتوس است؟
به گزارش فوتبال 360، تساوی رئال مادرید و بایرن‌مونیخ در نخستین شب هیجان‌انگیز مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امید کهکشانی‌ها برای صعود به فینال مسابقات را بار دیگر به بازی دور رفت کشاند تا شاگردان کارلتو امیدوار به تکرار سناریو مرحله یک چهارم نهایی مقابل منچسترسیتی، مقابل بایرن‌مونیخ اما به میزبانی سانتیاگو برنابئو باشند.
در این دیدار حساس، هری کین و لروی سانه، گلزنان بایرن‌مونیخ بودند اما وینی جونیور، هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساند تا سپیدها از آلیانتس آرنا دست پر خارج شوند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
پاس هنرمندانه تونی کروس به وینی در جریان گل دوم تیم، اوج خلق شاهکار برای یک هافبک بازی‌ساز بود که نشان داد چرا فوتبال آلمان نسبت به بازگشت تونی کروس به ترکیب تیم ملی در آستانه یورو 2024 نیاز مبرمی داشت.
نشریه میرر در واکنش به نتیجه این دیدار، تصویر هری کین، ستاره انگلیسی بایرن را منتشر کرده و نوشته است: «هری، برنده دیدار ستارگان انگلیسی در ترکیب بایرن بود اما از اهدای پیروزی به تیمش ناموفق ماند. بله، او هری کین است و می‌تواند!»

استار اسپورت نیز از عملکرد هری کین تمجید کرده اما امید به بلینگام دارد در بازی دور برگشت نوبت درخشش خود را همچون مصاف با منچسترسیتی بیابد.

دیلی تلگراف نیز نوشته است: «دو مرتبه گلزنی وینی جونیور، رویای هری کین برای پیروزی مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را باطل کرد اما هنوز حداقل 90 دقیقه جذاب دیگر باقی مانده است.»

نشریه لوفیگارو در بخش ورزشی، به استقبال مصاف دورتموند و پاریس رفته و از این دیدار به‌عنوان تلاشی در مسیر نوشتن تاریخ و افتخار یاد کرده است.

مارکا نوشته است: «وینی امیدهای حضور رئال در فینال را زنده نگه داشت.»

آس ضمن انتشار تصویر ستاره برزیلی، در واکنش به جو سنگین آلیانتس آرنا تیتر «درخشش یک شیطان کارکشته در جهنم باواریا» را انتخاب کرده است.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به خروج اینتر از کورس جذب زیرکزی باتوجه به حضور آرسنال اشاره داشته و نوشته است: «این یک کورس به ارزش 60 میلیون یورو است! اینتر پلن بی را با همین قیمت برای جذب سرهو گیراسی به اجرا خواهد گذاشت.»

کوریره دلوسپرت به صحبت‌های دروسی در رختکن رم پیش از مصاف با لورکوزن اشاره داشته و نوشته است: «لورکوزن تا بدین اندازه نیز شکست‌ناپذیر نیست! اولین شکست فصل را شما به شاگردان ژابی تحمیل کنید!»

در بخش دیگر این نشریه، یادداشتی درباره دعوت رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا از اسطوره‌های فوتبال این کشور از جمله توتی، باجو، دل‌پیرو و... برای حضور در کمپ تمرینی تیم پیش از سفر به آلمان برای حضور در یورو 2024 به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی به چشم می‌آید.

توتوسپرت نیز به این مهم اشاره داشته است که چرا تیاگو موتا، بهترین گزینه برای جانشینی مکس الگری خواهد بود و این جریده او را عامل مناسب برای تغییر دهنیت تیم مبتنی بر پرسینگ و بازی‌سازی به لطف ارائه بازی چشم‌نواز می‌داند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری