football360 logo

کین: بلینگام سعی داشت حواس من را پرت کند؛ باید راهی برای موفقیت پیدا کنیم

13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:4346 نظر
هری کین عنوان کرد جود بلینگام هنگام پنالتی با او صحبت کرده است.

به گزارش فوتبال 360، هری کین عنوان کرد تلاش‌های جود بلینگام برای بر هم زدن تمرکز او در هنگام زدن پنالتی در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق نبوده. کین گفت پیش از زدن ضربه پنالتی، بلینگام در حال زمزمه کردن حرفی خطاب به او بوده و سعی داشته حواس او را پرت کند.

گل پنالتی

کین در جریان تساوی۲ بر ۲ رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ موفق شد گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. پس از آنکه کین توپ روی نقطه پنالتی گذاشت، هم‌تیمی او در تیم ملی، به سمتش رفت و شروع به صحبت کرد. کین درباره این موضوع به شوخی گفت: «نمی‌دانم چه می‌گفت. او را دیدم که در حال زمزمه چیزی بود اما باید از  خودش بپرسم واقعا چه گفت. هنگامی که در پشت توپ قرار می‌گیریم در محدوده خود هستم و فقط سعی می‌کنم همه چیز را مسدود کنم. مطمئنم او چیزی می‌گفت تا حواس من را پرت کند‌ با این وجود خوشحالم موفق شدم پنالتی را گل کنم.»

به دنبال جام 

کین در این بازی موفق شد چهل و سومین گل خود در 43 بازی برای بایرن مونیخ را به ثمر برساند. 

او در ادامه سخنان خود گفت: «تا اینجا فصل خوبی بوده اما همانطور که همیشه می‌گویم، فصل بعد، بازی بعد و البته بازی بزرگ هفته آینده خارج از خانه مقابل رئال مادرید بسیار حائز اهمیت است. هر چیزی که امسال برای آن می‌جنگیم در این رقابت گنجانده شده. بنابراین باید راهی برای موفقیت پیدا کنیم. بدیهی است بازی در سانتیاگو برنابئو با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا دشوار خواهد بود، با این وجود باید با اعتماد به نفس کافی به مادرید برویم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری