football360 logo

نقطه ضعف بزرگ استقلالِ میهمان؛ صفر برد مقابل بالانشین‌ها!

12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:0087 نظر
استقلال به عنوان میهمان در این فصل برابر تیم‌های نیمه بالایی جدول بردی نداشته است.

به گزارش فوتبال 360، تراکتور و استقلال در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند و نهایتا به تساوی بدون گل رضایت دادند. استقلال حالا با یک بازی و 2 امتیاز بیش‌تر نسبت به پرسپولیس همچنان صدرنشین است اما پیروزی سرخ‌پوشان تهرانی در جدال با سپاهان، رتبه نخست را از شاگردان جواد نکونام خواهد گرفت.

استقلالِ میهمان، بدون برد برابر بالانشین‌ها

نکته جالب توجه درباره استقلال این است که تیم تحت هدایت جواد نکونام در لیگ بیست‌وسوم نمایش مقتدرانه‌ای در مسابقات خارج از خانه مقابل تیم‌های نیمه بالایی جدول نداشته و به هیچ بردی دست پیدا نکرده است. 

آبی‌ها در مصاف با پرسپولیس 2 تساوی عایدشان شد که در مسابقه رفت حکم تیم میهمان را داشتند. تنها باخت تیم پایتخت‌نشین در لیگ مقابل سپاهان در اصفهان با نتیجه یک بر صفر رقم خورد. آن‌ها مقابل ملوان هم به نتیجه 1-1 قناعت کردند و همین نتیجه در جدال با گل‌گهر سیرجان تکرار شد. شمس آذر قزوین و ذوب‌آهن نیز به عنوان تیم‌های هفتم و هشتم لیگ در حال حاضر، به استقلال در خانه‌های‌شان نباختند و به ترتیب ماحصل دوئل این تیم‌ها با صدرنشین فعلی لیگ، تساوی 2-2 و یک بر یک بود.

وداع با جام حذفی، بازهم خارج از خانه

در کنار این نتایج، استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی هم به واسطه شکست 2 بر صفر در رفسنجان برابر مسِ این شهر وداع زودهنگامی را تجربه کرد. حال عملکرد نه‌چندان جالب استقلال در قامت میهمان مقابل تیم‌های بالای جدول می‌تواند برای‌شان گران تمام شود و قهرمانی در لیگ را نیز از این تیم بگیرد. پرسپولیس اگر بتواند سپاهان را از پیش رو بردارد، همین هفته شاهد سبقت گرفتن تیم اوسمار از شاگردان نکونام خواهیم بود.

نمایش بهتر پرسپولیس به عنوان میهمان در مصاف با بالای جدولی‌ها

پرسپولیس به عنوان اصلی‌ترین رقیب استقلال در مسیر قهرمانی، مقابل تیم‌های بالانشین 11 امتیاز کسب کرده و هنوز نوبت به بازی با شمس آذر در قزوین نرسیده است. این نتایج در شرایطی به وقوع پیوسته که استقلال در هفت مصاف با تیم‌های نیمه بالایی به عنوان تیم میهمان، 6 امتیاز کسب کرده است. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری