football360 logo

در آستانه تمدید قرارداد با جورجینیو؛ این هافبک نباید از دست برود!

12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:0614 نظر
توپچی‌ها به دنبال تمدید قرارداد جورجینیو تا سال 2028 هستند.

به گزارش فوتبال 360، بازیکنان در پست هافبک دفاعی عموما نقش‌هایی را در زمین ایفا می‌کنند که شاید به چشم تماشاگان فوتبال کمتر دیده شود. در این پست بازیکنان نسبت به سایرین کمتر دیده می‌شوند و یکی از این افراد قطعا جورجینیو است. او سبک بازی خاصی را دارد و نقش‌هایش بیشتر در زمین پنهان می‌ماند اما رفتار آرتتا و مدیران آرسنال، نشان می‌دهد مهره‌ای کلیدی برای تیم لندنی است.

قراردادی به پاس عملکرد

اکنون که این هافبک دفاعی وارد 32 سالگی شده، قرارداد رسمی‌اش در پایان فصل به پایان خواهد رسید و بند تمدید قراردادی برای توپچی‌ها فعال خواهد بود که می‌تواند حضور او را برای یک فصل دیگر در تیم تمدید کند.در 33 سالگی احتمالا هر بازیکنی با افت کیفیت مواجه می‌شود و دیگر عملکرد قبلی را ندارد. احتمالا تمدید‌های یک ساله و سپس بررسی شرایط بازیکن کار منطقی خواهد بود اما آرسنالی‌ها در این شرایط طور دیگری فکر می‌کنند.

آرتتا در کنار کادر فنی و همچنین مدیران باشگاه، احساس می‌کنند این بازیکن برخلاف عدد سنش توانایی‌های بالایی دارد. رفتار حرفه‌ای او نسبت به اینکه در بیشتر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی به زمین اضافه می‌شود و هیچگونه حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نمی‌کند، بسیار توسط سرمربی اسپانیایی ستایش می‌شود. به همین دلیل باشگاه قصد دارد  قراردادی تا سال 2028 به این بازیکن ایتالیایی پیشنهاد دهد که شامل افزایش حقوق برای او خواهد شد. هافبک آرسنال نسبت به این همکاری مجدد احساس خوبی دارد و احتمالا به زودی قرارداد جدید رسمی شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری