football360 logo

دوئل بدون برنده سلاطین پاس گل؛ حمله چراغ خاموش تورس به رکورد ستاره استقلال

15 اردیبهشت 1403 ساعت 22:005 نظر
رقابت ستاره‌های لیگ برتری برای رسیدن به عنوان برترین گل‌ساز فصل ادامه دارد.

به گزارش فوتبال 360، ریکاردو آلوز فصل گذشته در اولین سال حضورش در فوتبال ایران، عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای گذاشت و توانست به عنوان برترین گل‌ساز لیگ بیست‌ودوم برسد. ستاره پرتغالی با هدف دفاع از عنوان ویژه خود در فصل گذشته، کارش را در لیگ بیست‌وسوم آغاز کرد و توانست خود را در قامت یک مدعی برای رسیدن به عنوان برترین گل‌ساز فصل نشان بدهد اما رفته‌رفته شرایط تغییر کرد و حالا ستاره پرتغالی تراکتور برای دفاع از عنوان برترین گل‌ساز فوتبال ایران، کار سختی را در پیش دارد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کمتر از یک ماه دیگر به پایان کارش در دوره بیست‌وسوم می‌رسد و به لحاظ تقویمی، هر تیم 5 مسابقه تا پایان فصل خواهد داشت. در کنار رقابت جذاب در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم میان استقلال و پرسپولیس، هر چند تنور رقابت آقای گلی چندان داغ نیست و شهریار مغانلو با اختلاف در مسیر رسیدن به کفش طلای رقابت‌ها قدم بر می‌دارد اما شرایط در جدول برترین پاسورهای لیگ بیست‌وسوم متفاوت است و به نظر می‌رسد که رقابت ستاره‌ها تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت.

ترمز جلالی در تبریز کشیده شد

ابوالفضل جلالی که با اوج‌گیری فوق‌العاده خود در هفته‌های گذشته توانست به صدر جدول برترین پاسورهای فصل برسد، در هفته بیست‌وپنجم به دنبال آن بود تا در جدال با تراکتور تبریز برای پنجمین مسابقه پیاپی در ترکیب استقلال در نقش گل‌ساز بدرخشد؛ آن‌هم در حالی‌که رقیب اصلی او در مسیر رسیدن به عنوان برترین پاسور فصل یعنی ریکاردو آلوز، در آن‌سوی میدان در ترکیب تراکتور حضور داشت. جلالی که در 4 بازی اخیر موفق به‌ثبت 5 پاس گل شده بود، نتوانست برای تیمش در تبریز گل‌سازی کند تا شمار پاس گل‌هایش روی عدد 9 بماند اما او همچنان صدرنشین جدول برترین گل‌سازان فصل است.

آلوز همچنان دور از فرم رویایی

ریکاردو آلوز ستاره پرتغالی تراکتور که فصل گذشته تا یک‌قدمی تاریخ‌سازی هم رفت اما نتوانست رکورد بیشترین پاس گل در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر را بشکند، در هفته‌های اخیر عملکرد پرنوسانی در ترکیب تراکتور داشته و بازخوانی آمار و ارقام ستاره پرتغالی سرخ‌پوشان تبریزی نشان می‌دهد که آلوز در طول 6 بازی اخیر تراکتور در لیگ برتر تنها یک‌بار توانسته در نقش گل‌ساز بدرخشد. نوسان به‌وجود آمده در مسیر درخشش آلوز باعث شده تا او صدر جدول برترین پاسورها را از دست بدهد و با 8 پاس گل نامش در رتبه دوم به چشم می‌خورد.

تورس وارد رقابت آقای پاس گلی شد!

ستاره اسپانیایی گل‌گهر سیرجان که در فصل جاری 5 گل برای سرمه‌ای‌پوشان زده، تا پیش از هفته بیست‌وپنجم موفق به‌ثبت 5 پاس گل هم شده بود و این آمار درخشان او را با نمره 7.52 به عنوان برترین بازیکن فصل رسانده بود. روبرتو تورس در داربی کرمان توانست تک گل تیمش را برابر مس رفسنجان بسازد و همین مسئله باعث شد تا شمار پاس گل‌های او به عدد 6 برسد و حالا تورس در فاصله 3قدمی تا صدر جدول برترین پاسورهای فصل، فاصله دارد و او امیدوار است که بتواند در مسیر رسیدن به عنوان «مهندس لیگ بیست‌وسوم» در رقابت با جلالی و آلوز پیروز شود. 6 بازیکن هم 5 پاس گل در فصل جاری به‌ثبت رسانده‌اند که از میان آن‌ها، سامان نریمان‌جهان در هفته اخیر توانست شمار پاس گل‌هایش را به عدد 5 برساند و رامین رضاییان، ابوالفضل رزاق‌پور، رضا جعفری، مهدی ترابی و امید عالیشاه دیگر بازیکنان با رکورد 5 پاس گل در فصل جاری هستند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری