football360 logo

گاسپرینی: عنوان مدعی برای آتالانتا اهمیت زیادی ندارد؛ باید شجاع باشیم

13 اردیبهشت 1403 ساعت 10:5611 نظر
آتالانتا که با حذف لیورپول شگفتی‌ساز شد، امشب میهمان مارسی است.

به گزارش فوتبال 360، جان‌پیرو گاسپرینی توجه زیادی به تمجیدهای اخیر از آتالانتا ندارد و معتقد است تیمش امشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل مارسی باید جواب حمایت‌ها را با یک نمایش خوب بدهد. آتالانتا در مرحله قبل موفق شد لیورپول مدعی را حذف کند و امشب در بازی رفت نیمه‌ نهایی میزبان مارسی است.

گاسپرینی در نشست خبری گفت: «هرچند ما را مدعی صعود از این مرحله می‌دانند اما این موضوع برای من اهمیت زیادی ندارد و مهم عملکرد تیم درون زمین است. به خاطر حذف کردن لیورپول اعتبار بیشتری به ما می‌دهند اما بازی همیشه با نتیجه بدون گل شروع می‌شود.»

سرمربی آتالانتا اضافه کرد: «امیدوارم بهتر از بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا در فلورانس (شکست یک بر صفر) عمل کنیم. وقتی مسابقات رفت و برگشت باشد، ۲ رویکرد متفاوت دارید. هدف ما در مرحله اول این است که اینجا بازی خوبی داشته باشیم و شجاع بازی کنیم.»

گاسپرینی گفت: «این فصل برای ما فوق‌العاده بوده. بازی‌های مهم زیادی داشتیم و این بازی هم یکی از آنهاست. هر ۲ تیم شایسته حضور در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هستند و امیدواری و توجه زیادی به این بازی دارند. ما هنوز در همه جام‌ها حضور داریم اما فعلا این یکی اهمیت بیشتری دارد.» او در پایان گفت اکثر بازیکنانش را برای بازی در ورزشگاه ولودروم در اختیار دارد.

ژان‌لویی گسه، سرمربی مارسی هم درباره این بازی گفت: «آتالانتا تیمی غیرعادی است اما آنها در جمع ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی، بهترین تیم هستند. این بهترین تیمی است که تا این مرحله با آن روبه‌رو شده‌ایم. ذهنیت درستی برای بازی داریم و باید در کنار یکدیگر از نیمه‌نهایی هم عبور کنیم.»


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری