football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 2 مه؛ راشفورد در دو راهی!

13 اردیبهشت 1403 ساعت 18:01
تونی کروس ثابت کرد هنوز برای ماندن در بالاترین سطح فوتبال آمادگی کامل دارد.
به گزارش فوتبال 360، دورتموند موفق شد در شب موقعیت‌سوزی‌های بازیکانان پاریس از سد رقیب فرانسوی در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذرد و تا حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تنها 90 دقیقه مقاومت در پارک دو پرنس فاصله داشته باشد.
از طرف دیگر امشب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ اروپا و کنفرانس لیگ برگزار خواهد شد که تیم‌های حاضر در جمع 4 تیم برتر دو سطح دیگر مسابقات باشگاهی در فوتبال اروپا برای تجربه دیدار فینال تلاش خواهند کرد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
در لیگ برتر انگلیس نیز دیدار معوقه از هفته بیست‌وششم میان چلسی و تاتنهام برگزار می‌شود تا از روز جمعه، مسابقات لیگ برتر فوتبال این کشور از هفته سی‌وششم از سر گرفته شوند.
نشریه میرر اشاره به مصاحبه متی کش، مدافع استون‌ویلا داشته که گفته است بازیکنان این تیم به آن اندازه که شایسته‌شان بوده، مورد تمجید قرار نگرفته‌اند و شایستگی‌شان در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و یک قدمی حضور در فینال تورنمنت قاره‌ای، فراتر از اینها بوده است.

استار اسپورت با تیتر «درس آلمانی به کیلیان» به نتیجه دیدار دورتموند و پاریس پرداخته و در بخش دیگر نیز به استقبال مصاف استون‌ویلا و الیمپیاکوس در نیمه‌نهایی کنفرانس لیگ فوتبال اروپا رفته است.

سان به اوضاع مارکوس رشفورد در منچستریونایتد پرداخته است که اوضاع بحرانی را به دنبال از دست دادن اعتماد اریک تن‌هاخ پشت سر می‌گذارد. باشگاه منچستریونایتد در صدد فروش این ستاره افول کرده و جوان انگلیسی است که برنامه دارد در تابستان او را به فروش برساند اما رشفورد از بابت خروج امتناع می‌کند و قصدی برای به فروش رفتن ندارد.

اکیپ فرانسه با تیتر «جملگی موقعیت‌های گلزنی پاریس به درب بسته خوردند!» به نتیجه دیدار دورتموند و پاریس واکنش نشان داده است.

مارکا اشاره داشته رئال مادرید در صورت کسب پیروزی مقابل کادیس در روز شنبه و همزمان، عدم تجربه پیروزی بارسلونا در خانه ژیرونا، قادر به برگزاری جشن قهرمانی در آستانه مصاف دور برگشت مقابل بایرن‌مونیخ خواهد بود که قهرمانی شاگردان آنچلوتی در لالیگا ممکن است تا کمتر از 48 ساعت دیگر قطعی شود.

آ اس به تمجید از عملکرد تونی کروس پرداخته و نوشته است: «مصاف با بایرن‌مونیخ اثبات کرد تونی کروس تا چه اندازه شایسته توجه است و او قادر خواهد بود تا واپسین روز دوران حرفه‌ای در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی و ملی اروپا هنرنمایی کند؛ پس بمان!»

اسپورت بارسلون با انتشار تصویر رونالدو آرائوخو، از تیتر «تصمیم قریب الوقوع آرائوخو!» استفاده برده و نوشته است: «بارسلونا در نظر دارد تا قرارداد جدیدی با آرائوخو به امضا رسانده و از او در باشگاه مقابل شایعات نقل‌وانتقالاتی تابستانه محافظت کند اما هر دو طرف به خوبی می‌دانند به فروش رساندن او با قیمتی معقول، ضامن خریداری بازیکنان مورد انتظار ژاوی در تابستان پیش رو برای تقویت سایر پست‌های میدان خواهد بود.»

کیکر آلمان با تیتر «جشن زرد!» به پیروزی دورتموند مقابل پاریس واکنش نشان داده و نوشته است: «دورتموند با برتری حداقلی در خانه مقابل پاریس، ضمن بسته نگه داشتن دروازه موفق شد به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.»

در ایتالیا اما باتوجه به تعطیلی رسمی نخستین روز ماه مه و خوش‌آمد گویی به تابستان، هیچ نشریه‌ای به چاپ نرسیده و فوتبال باشگاهی در این کشور علیرغم حضور رم و فیورنتینا در نیمه‌نهایی تورنمنت‌های اروپایی، باید به انتظار روز جمعه برای مشاهده جراید بماند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری