football360 logo

تیم منتخب هفته ۲۵؛ جایی برای مدعیان نیست!

13 اردیبهشت 1403 ساعت 15:3554 نظر
فقط یک بازیکن از ۴ تیم بالای جدول به تیم منتخب رسیده است.

به گزارش فوتبال۳۶۰؛ هفته ۲۵ با تساوی بدون گل ۴ تیم بالای جدول به پایان رسید. در این هفته باز هم این لوان پولی بود که با مهار ۸ شوت، درخشید. روبرتو‌ تورس پس از ۳ بازی، دوباره روی یک گل تاثیرگذار شد. رضا جعفری هشتمین گل فصلش را هم زد. هوادار و شمس‌آذر دو میزبانی که این هفته برنده شدند هم در تیم منتخب نماینده دارند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

لوان پولی/ نساجی/ نمره 8.91 

تیمی که تا قبل از حضور پولی، در 21 بازی فقط 2 کلین‌شیت داشت، در 3 بازی اخیرش با این دروازه‌بان گلی نخورده است. در این بازی هم مثل دیدار قبل، این دروازه‌بان برزیلی هر 8 شوت در چارچوبش را مهار کرد. 

عبدالکریم حسن/ پرسپولیس/ نمره 7.67 

حسن از معدود بازیکنانی بود که در دیدار پرسپولیس و سپاهان نمایش قابل قبولی داشت. او در نبردهای یک‌مقابل‌یک، 8 برد داشت تا توانایی‌اش در دوئل‌ها را به رخ بازیکنان حریف بکشد. او 8 عملکرد دفاعی هم داشت و 4 مرتبه هم با شوت و پاس‌های کلیدی، دروازه سپاهان را تهدید کرد. 

امیرسام دلیری/ نساجی/ نمره 7.93 

دلیری در بهترین نمایش فصلش، در دفاع متعهد بود و در حمله هم موثر ظاهر شد. دلیری بیشتر از همه با عملکردهای دفاعی، خطر را از روی دروازه تیمش دور کرد. او در نبردهای یک‌مقابل‌یک، جزو قلدرترین بازیکنان زمین بود. بازیکنی که روی هر 2 گل مسابقه هم موثر بود؛ یک گل زد و پاس گلی را داد که منصور باقری از حوالی وسط زمین شوت زده بود. 

هادی محمدی/ سپاهان/ نمره 7.65 

هادی محمدی یکی از ارکان اصلی دژ مستحکم مورایس در آزادی بود. محمدی در طول مسابقه 20 مرتبه با دوئل و عملکردهای دفاعی، نقش پررنگی در کلین‌شیت تیمش داشت. بازیکنی که در آخرین دقیقه بازی، یک موقعیت خوب گلزنی را هم از دست داد. 

مجید عیدی/ ملوان/ نمره 7.42 

عیدی در خوزستان 2 موقعیت مقابل استقلال ساخت تا پاس تنها گل تیمش را بدهد. حالا عیدی علاوه بر یک گلی که زده، 4 پاس‌گل هم برایش ثبت شده است.  

امیرمسعود سرآبادانی/ شمس‌آذر/ نمره 7.79 

بازیکنی که بیشترین توپ‌گیری را در بین بازیکنان تیمش دارد، این هفته موفق شد هشتمین گلش را هم بزند. سرآبادانی 3 تلاش برای گلزنی داشت که تنها شوت در چارچوبش گل شد تا همچنان بالاترین نرخ تبدیل شوت به گل بازیکنان شمس‌آذر، متعلق به او باشد. 

روبرتو تورس/ گل‌گهر/ نمره 7.90 

ستاره لالیگایی گل‌گهر، با یک پاس‌گل به لیگ برگشت. او در 3 بازی قبلی موتور گلزنی و گل‌سازی‌اش خاموش شده بود. با این پاس‌گل، آمار تاثیرگذاری او روی گل‌های این فصل به 5 گل و 6 پاس‌گل ارتقا یافت.  

امین قاسمی‌نژاد/ هوادار/ نمره 8.01 

قاسمی‌نژاد این هفته، 9 مرتبه دروازه صنعت‌نفت را تهدید کرد. او 5 شوت زد و 4 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت تا یک پاس‌گل دهد.    

محمدامین کاظمیان/آلومینیوم اراک / نمره 7.78 

کاظمیان بهترین نمایش‌های فصلش را در بازی با تیم‌های خوزستانی ارائه کرده است. او که مقابل نفت هم گل زده و هم پاس‌گل داده بود، این هفته مقابل فولاد هم چهارمین گل فصلش را زد تا تیمش از شکست فرار کند. 

کریم اسلامی/ هوادار/ نمره 7.78 

اسلامی این هفته، پنجمین گل فصلش را هم جشن گرفت. او فقط یک شوت زد که همان هم گل شد. اسلامی در خلق موقعیت اما فعال بود و 3 پاس‌کلیدی داد. 

رضا جعفری/ ملوان/ نمره 7.69 

موثرترین بازیکن این فصل ملوان روی گل‌ها، باز هم تک گل تیمش را زد. او در 3 بازی قبلی، 2 پاس‌گل داده بود. این هشتمین گل این فصل جعفری در لیگ بود تا در کنار 5 پاس‌گلی که داد، او را به لیست موثرترین بازیکنان فصل اضافه کند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری