football360 logo

محصول مشترک بیرانوند و رفیعی؛ حالا پرسپولیس رکورددار است

13 اردیبهشت 1403 ساعت 12:44143 نظر
پرسپولیس برای ششمین بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه داشت.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در دیدار با سپاهان نتیجه مطلوبش را کسب نکرد و نتوانست به صدر جدول برسد ولی این تیم باز هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا با کلین‌شیت در ۶ بازی متوالی لیگ برتری، رکورددار طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در این فصل باشد.

۳ بازی سهم بیرو، ۳ بازی سهم رفیعی

قبل از بازی حساس پرسپولیس با سپاهان تمام دغدغه هواداران پرسپولیس، رسیدن یا نرسیدن سنگربان شماره یک این تیم، علیرضا بیرانوند بود. این دروازه‌بان به هر ترتیب به این بازی رسید و روند کلین‌شیت‌هایش را حفظ کرد. در ۳ بازی قبلی، امیررضا رفیعی جوان جانشین بیرانوند مصدوم شده بود و ۳ بازی متوالی گل نخورد. بیرانوند زمانی آسیب دید که در ۲ بازی گل نخورده بود تا در مجموع ۶ بازی گل نخورده باشد.

پرسپولیس در سال جدید در لیگ کلین‌شیت کرده است. آخرین گل دریافتی این تیم در بازی با فولاد و در اواخر نیمه اول بود. پرسپولیس از آن بازی تاکنون ۵۸۸ دقیقه است که گل نخورده و می‌تواند این رکورد را بهبود دهد. بهترین رکورد فصل تا پیش از این بازی تراکتور تعلق داشت که ۵ بازی و به مدت ۵۴۷ دقیقه گل نخورد.

پرسپولیس در سودای رسیدن به رکورد لیگ هفدهم

طولانی‌ترین زمان گل نخوردن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر به لیگ هفدهم باز می گردد؛ جایی‌که این تیم در ۷ بازی متوالی گل نخورد. پرسپولیس که صاحب بهترین خط دفاع لیگ است، در صورتی‌که در بازی هفته بعد برابر نساجی باز هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد با این رکورد برابر خواهد شد. رکورد پرسپولیس در آن فصل به تنهایی توسط بیرانوند به ثبت رسید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری