football360 logo

مهم‌ترین اتفاقات هفته بیست‌وپنجم؛ برهوت گل در نبرد بزرگان

14 اردیبهشت 1403 ساعت 10:4589 نظر
حساس‌ترین بازی‌های این هفته گل نداشت تا وضعیت در صدر جدول تغییر نکند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته بیست‌وپنجم این فصل، یکی از حساس‌ترین هفته‌های این فصل به شمار می‌رفت که با مصاف ۴ تیم بالای جدول، ممکن بود که در بالای جدول تغییرات بزرگی اتفاق بیافتد ولی ۲ بازی مهم هفته بدون رخداد هیجان‌انگیزی به پایان رسید و وضعیت در صدر جدول حفظ شد. پس از بازی‌های این هفته ۳ تیم خوزستانی در قعر جدول جای گرفتند.

شمس‌آذر قزوین ۲-۱ پیکان تهران؛ شاگردان عنایتی قربانی همیشگی وقت‌تلف شده

شمس‌آذر برای اولین‌بار در این فصل موفق به گلزنی در وقت تلف شده شد. پیکان رکورددار بیشترین گل خورده در وقت تلف‌شده است. شمس‌آذر در ۴ بازی آخر به ۳ پیروزی دست یافته است. پوریا سرآبادانی یکی از ۲ گل شمس‌آذر را به‌ثمر رساند. این بازیکن با ۸ گل بهترین گلزن تیمش در این فصل است.

هوادار تهران ۲-۱ صنعت‌نفت آبادان؛ برزیلی‌ها روی نوار ناکامی

تقابل این دو تیم در لیگ برتر هیچ وقت مساوی نشده و هوادار برای سومین‌بار متوالی موفق به پیروزی برابر صنعت‌نفت شد. صنعت‌نفت برای سومین هفته پیاپی تن به شکست داد. این تیم در 6 بازی اخیر متحمل ۵ شکست شده است. بر اساس امیدگل نتیجه این بازی می‌توانست برعکس باشد. صنعت‌نفت تنها تیم بدون کلین‌شیت نیم‌فصل دوم است. امین قاسمی‌نژاد چهارمین پاس گل خود را در این فصل داد؛ هیچ بازیکنی بیش از قاسمی‌نژاد در دوران حضور هوادار در لیگ برتر پاس گل نداده است.

تراکتور تبریز ۰-۰ استقلال تهران؛ نکونام صدر را تعارف زد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل مجموع امید گل دو تیم به یک نرسید. تقابل دو تیم پس از ۹ بازی در لیگ و جام حذفی برنده نداشت. استقلال در ۳ بازی اخیر در مجموع ۵ شوت در چارچوب داشته است. امیدگل ضربات ایستگاهی استقلال در این بازی کمترین میزان در یک بازی خارج از خانه این فصل بود. تراکتور برای پنجمین هفته پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند.

مس رفسنجان ۱-۱ گل‌گهر سیرجان؛ تیم محرم نمی‌بازد

در داربی کرمان نتیجه‌ای به دست آمد که بر اساس امیدگل عادلانه بود. مس رفسنجان تاکنون برابر گل‌گهر سیرجان به پیروزی نرسیده است. این تیم در نیم‌فصل دوم با محرم نویدکیا شکستی نداشته است. از ۵ بازی آخر مس رفسنجان ۴ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

استقلال خوزستان ۱-۱ ملوان بندرانزلی؛ رکوردی که حفظ شد

استقلال خوزستان تاکنون برابر ملوان در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است. ملوان ۳ هفته است که برنده نشده که طولانی‌ترین روند بدون برد این تیم در این فصل است. استقلال خوزستان هم در ۶ هفته گذشته تنها متحمل یک شکست شده است. رضا جعفری در این بازی هم گل زد تا با ۸ گل و ۵ پاس گل عملکرد خیره‌کننده‌ای در این فصل داشته باشد. گل خورده استقلال خوزستان، دویست‌وپنجاهمین گل خورده این تیم در تاریخ لیگ برتر بود.

آلومینیوم اراک ۱-۱ فولاد خوزستان؛ نزدیک‌تر از همیشه به منطقه سقوط

فولاد خوزستان با ۸ بازی بدون برد، طولانی‌ترین روند بدون پیروزی را در حال حاضر در این فصل دارد. آلومینیوم اراک هم ۵ بازی است که در لیگ موفق به کسب برد نشده است. آلومینیوم با درصد مالکیت توپ 62 درصد بالاترین درصد مالکیت را در این هفته ثبت کرد. فولاد با این نتیجه در رده چهاردهم قرار گرفت.

ذوب‌آهن اصفهان ۰-۲ نساجی مازندران؛ فرار بزرگ با حفظ روند کلین‌شیت

نساجی با پیروزی برابر ذوب‌آهن از منطقه سقوط خارج شد. ذوب‌آهن برای پنجمین‌بار در 6 بازی اخیر خانگی خود متحمل شکست شد. نساجی هم به اولین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل دست یافت. گل اول نساجی ۲ طلسم این تیم را شکست. نساجی برای اولین‌بار از پشت محوطه جریمه به گل رسید. این تیم تنها تیمی بود که در ۱۵ دقیقه ابتدایی گل نزده بود که در این بازی موفق به این کار شد. نساجی برای سومین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت و لوآن پولی از زمان حضور در نساجی از ۲۴ شوت در چارچوب، 23 ضربه را مهار کرده است. ذوب‌آهن ضعیف‌ترین خط حمله بازی‌های خانگی لیگ را دارد.

پرسپولیس تهران ۰-۰ سپاهان اصفهان؛ پرسپولیس در خانه گل نزد

جدال بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع این فصل گل نداشت. پرسپولیس برای ششمین بازی متوالی گل نخورد که طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در این فصل است. پرسپولیس که تنها تیمی بود که در تمام بازی‌های خانگی موفق به گلزنی شده بود، برای اولین‌بار در خانه در گلزنی ناکام ماند. سپاهان ۶ فصل است که در آزادی برابر پرسپولیس شکست نخورده است. از زمان مربیگری اوسمار ویرا برای اولین‌بار در یک بازی لیگ، پرسپولیس امیدگلی کمتر از حریف داشت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری