football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 3 مه؛ کورتوا آماده بازگشت به ترکیب مادرید!

14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:2084 نظر
آدرین ربیو دوباره در لیست منچستریونایتد قرار گرفته است.
به گزارش فوتبال 360، چلسی موفق شد تاتنهام را با 2 گل شکست دهد و تیم پوچتینو مقابل تیم سابقش، بدون گلزنی کول پالمر موفق شد یکی از رقبای مطرح را شکست دهد تا وعده پوچتینو مبنی بر باشگاهِ کول پالمر نبودن تیمش، عملی شود.
چالوبا و نیکلاس جکسون گلزنان چلسی در دیدار خانگی مقابل تاتنهام بودند که همزمان با کلین‌شیت، تیمشان را تا رتبه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود دادند. حالا فاصله چلسی با منچستریونایتد در رتبه ششم جدول و منطقه کسب سهمیه اروپایی، تنها 3 امتیاز شده و باید با نیوکاسل در این راه رقابت کند.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب همچنین دیدارهای هفته 35 سری آ فوتبال ایتالیا آغاز خواهند شد و بولونیا در شرایطی به مصاف تورینو خواهد رفت که شاگردان تیاگو موتا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به 3 امتیاز این دیدار نیاز خواهند داشت تا نتایج مصاف‌هایشان با ناپولی و یوونتوس، از درجه اعتبار در این مسیر ساقط شوند.
نشریه گاتزتا دلوسپرت به عملکرد تیم‌های ایتالیایی در مسابقات لیگ اروپا و کنفرانس لیگ پرداخته و نوشته است: «درحالی که رم شکست تلخی در خانه مقابل لورکوزن تجربه کرد، شلیک اسکاماکا نجات‌بخش آتالانتا بود و فیورنتینا با گل لحظه آخری، پیروزی را تجربه کرد تا نمایندگان فوتبال ایتالیا امیدوار به حضور در 2 فینال اروپایی فصل جاری باشند.»

کوریره دلوسپرت در واکنش به شکست رم، نوشته «گرگ‌ها برای صعود به معجزه در بای آرنا نیاز خواهند داشت!» و در بخش دیگری یادداشتی تحلیلی به انتشار رسانده با تیتر «تقویم دیوانه‌وار» و اشاره داشته است بازیکنان در 2 سال گذشته، هرکدام بیش از 152 بازی انجام داده‌اند!

توتوسپرت شرایط آدرین ربیو را بررسی کرده و نوشته است: «درحالی که هافبک فرانسوی برای ماندن در ترکیب بیانکونری برای فصل آینده، ضمانت باشگاه درباره جای داشتنش در تفکرات سرمربی را می‌خواهد، منچستریونایتد مذاکرات با او برای جذبش را آغاز کرده است.»

ایل رومانیستا نیز با جمله «این، رمی نبود که می‌شناختیم!» نسبت به شکست رم مقابل لورکوزن در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا واکنش داشته است.

در اسپانیا، اسپورت چاپ بارسلون با انتشار تصویر یکی از اهداف تابستانی بارسلونا، نوشته است: «ژاوی برنامه خود را به مدیران باشگاه اطلاع داده و برای تابستان، نسبت به جذب بازیکنانی چون کیمیش، اونانا، زوبیمندی و اندیدی علاقه نشان داده است.»

مارکا و آ اس، هرکدام به نوبه خود بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال مادرید را برجسته کرده‌اند که این بازیکن پس از مدت‌ها قادر خواهد بود بار دیگر در چارچوب دروازه رئال مادرید در مصاف با کادیس، پیش از بازی دور برگشت مقابل بایرن‌مونیخ بایستد.



اکیپ فرانسه تساوی مارسی و آتالانتا در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا را برجسته کرده است.

دیلی تلگراف، به پیروزی چلسی مقابل تاتنهام پرداخته و نوشته است: «پوستکوگلو مسئولیت تمام و کمال شکست را بر عهده گرفته است!»

سان، سبک بازی دو تیم را با اشاره به نتیجه دیدار میان تیم‌های لندنی پر رنگ کرده و نوشته است: «آنژ بال 0-2 مرده بال!»

میرر و استار اسپورت نیز هر کدام علاوه بر اشاره به شکست استون‌ویلا در نیمه‌نهایی کنفرانس لیگ فوتبال اروپا مقابل الیمپیاکوس، سایر اخبار را نیز تحت پوشش قرار داده‌اند.



استار اسپورت اما علاوه بر این، در یادداشتی نوشته است: «اریک تن‌هاخ امیدوار است درخشش سانچو در ترکیب دورتموند، باعث به فروش رفتن این بازیکن مغضوب با قیمتی قابل توجه باشد که منچستریونایتد بتواند از محل درآمد از فروش او، بازیکنان دیگری را برای بهبود ترکیب به خدمت بگیرد.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری