football360 logo

اولین تمرین رسمی آبی‌ها با حضور تماشاگران؛ کمپ حجازی در قُرُق استقلالی‌ها

14 اردیبهشت 1403 ساعت 15:0044 نظر
تمرین امروز آبی‌پوشان پایتخت با حواشی خاصی به انجام رسید و یکی از مهم‌ترین اتفاقات، حضور خانوادگی تماشاگران در کمپ ناصر حجازی بود.

به گزارش فوتبال 360، آبی‌پوشان پایتخت بعد از گذراندن 2 روز پرماجرا و جنجالی که توأمان با تغییر و تحولات در ساختار مدیریتی باشگاه بود و علی خطیر جای خود را به فرشید سمیعی داد و آتیلا حجازی هم در نقش سرپرست جدید آبی‌ها، جانشین عبدالله خواجه‌گیری شد، امروز (جمعه) به میزبانی کمپ ناصر حجازی، جلسه تمرینی خود را برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان برگزار کنند. نکته مهم جلسه تمرینی استقلال، صدور مجوز حضور تماشاگران در کمپ حجازی بود.

هواداران استقلال از ابتدای فصل چشم‌انتظار حضور در کمپ ناصر حجازی برای تماشای تمرین تیم مورد علاقه‌شان بودند اما با وجود طرح چندباره این موضوع، تا به امروز به صورت رسمی مجوز حضور تماشاگران در کمپ حجازی صادر نشده بود. جالب آنکه در فاصله یک روز بعد از برکناری رسمی علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، تماشاگران به نظاره تمرین تیم‌شان نشستند تا به نوعی تغییر و تحولات انجام شده در ساختار مدیریتی باشگاه، بیشتر نمود پیدا کند!

تماشای خانوادگی تمرین آبی‌ها

استقلالی‌ها امروز در شرایطی تمرین خود را برگزار کردند که هیچ صندلی خالی در کمپ حجازی به چشم نمی‌آمد و استقبال پرشور هواداران (زن و مرد) در کنار یکدیگر باعث شده بود تا جو خاصی بر تمرین آبی‌ها حاکم باشد و شاگردان جواد نکونام دائماً در حال تشویق‌شدن از سوی هواداران بودند. البته که در پایان تمرین آبی‌ها، بی‌نظمی به‌وجود آمد و حضور پرشمار تماشاگران در زمین چمن کمپ ناصر حجازی برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان باعث اخلال در بخش پایانی تمرین امروز استقلالی‌ها شد.


چهره‌های قدیمی استقلال در کمپ حجازی

پیشکسوتان استقلال از ابتدای فصل حضور فعالی در تمرینات آبی‌پوش داشتند و تمرین امروز آبی‌ها هم در حالی با حضور هواداران به انجام رسید که 5 بازیکن سابق استقلال در تمرین حضور داشتند. بهتاش فریبا، حمید بابازاده، رضا رجبی، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست، از جمله چهره‌های نام‌آشنای امروز تمرین آبی‌پوشان پایتخت بودند که خوش‌وبش گرمی با بازیکنان و اعضای کادرفنی داشتند؛ آن‌هم در حالی‌که رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان و کوین یامگا امروز اختصاصی تمرینات خود را دنبال می‌کردند و مهدی هاشمی‌نسب هم در تمرین امروز حضور نداشت.


آتیلا رسماً معارفه شد

آتیلا حجازی که شب گذشته حکم سرپرستی خود را از هاشم سمیعی دریافت کرد، امروز (جمعه) در تمرین آبی‌ها حضور یافت و رسماً در قامت سرپرست و مدیر جدید تیم انتخاب شد؛ آن‌هم در حالی‌که پیش از او در فصل جاری، علی سامره و عبدالله خواجه‌گیری در این سمت فعالیت می‌کردند اما با توجه به تغییرات مدیریتی انجام شده، حجازی در نقش سرپرست تیم انتخاب شد تا بعد از تجربه بازی و مربیگری در استقلال، او حالا در کسوتی متفاوت در جمع آبی‌پوشان پایتخت مشغول به فعالیت شود.



*عکاس: کیمیا قاسم‌زاده
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری