football360 logo

۳ عامل افت بلینگام؛ مصدومیت، ویروس گوارشی و محرومیت

15 اردیبهشت 1403 ساعت 14:0442 نظر
جود بلینگام به چند دلیل از فرم ایده‌آل خارج شده است.

به گزارش فوتبال 360، جود بلینگام پس از حضور در رئال مادرید، اکنون 21 گل برای آن‌ها در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و 10 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است. 

این بازیکن 20 ساله تحسین‌‌های افراد مختلف در سراسر جهان را به خود اختصاص داده  و در حال رقابت برای تبدیل شدن به یکی از جوانترین برندگان توپ طلا در سال جاری است.

با این وجود، او اخیرا مورد انتقاد قرار گرفته. بخصوص به دلیل نمایش نه‌چندان مناسب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپت در برابر منچسترسیتی و سپس عدم موفقیت در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی بایرن مونیخ در اوایل این هفته، این انتقادات بیشتر شده است. 

سایت مادرید یونیورسال، ۳ دلیل برای افت این بازیکن را مورد بررسی قرار داده است. 

مصدومیت مچ پا

رئال مادرید در 11 فوریه مقابل خیرونا در سانتیاگو برنابئو به پیروزی ۴ بر صفر دست یافت. 

جود بلینگام در این مسابقه ۲ گل به ثمر رساند اما دچار رگ به رگ شدن مچ پا شد و  به مدت ۳ هفته قادر به حضور در ترکیب نبود. 

بلینگام در تعدادی از بازی‌های فصل حضور نداشت تا در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش به ترکیب بازگشت.  از آن زمان او از فرم ایده‌آل خود خارج شد و قرار گرفتن در ترکیب انگلیس برای ۲ بازی دوستانه در ماه مارس، روند بهبودی او را با مشکل رو به رو کرد. 

کارت قرمز مقابل والنسیا

رئال مادرید در برابر والنسیا با جنجال داوری رو به رو بود. در این بازی در پایان مسابقه در حالی که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، بلینگام توپ را وارد دروازه کرد؛ با این وجود داور مسابقه پیش از ورود توپ به دروازه سوت پایان بازی را به صدا درآورد و این موضوع اعتراض بلینگام را در پی داشت. او با دریافت کارت قرمز به دلیل اعتراض شدید به تصمیم داور، ۲ جلسه محروم شد.بلافاصله پس از مصدومیت، محرومیت باعث شد او در تلاش خود برای بازگشت به فرم ایده‌آل، باز هم با مشکل رو به رو شود. 

مبتلا شدن به یک ویروس گوارشی

بلینگام در جلسه تمرینی پیش از دیدار با رئال سوسیداد به دلیل ابتلا به ویروس گوارشی حاضر نبود. به همین دلیل در بازی برابر رئال سوسیداد حتی یک دقیقه بازی نکرد. او در جریان بازی با بایرن مونیخ، پس از شکایت از گرفتگی عضلات مجبور شد پس از ۷۵ دقیقه زمین مسابقه را ترک کند. 

او در آلیانز آرنا از فرم ایده‌آل خود فاصله داشت و به دلیل ناکامی در گلزنی در لالیگا و اروپا، انتقادات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به سمتش روانه شد. 

بلینگام به استراحت نیاز دارد

بلینگام در مدت کم، مصدوم، بیمار و محروم شده. با این وجود، بدون قید و شرط، خود را در اختیار کارلو آنچلوتی و گرت ساوت‌گیت قرار داده است. با توجه به بازی‌های زیاد، زمان آن فرا رسیده  او به خوبی استراحت کند.از آنجایی که رئال مادرید عملا لالیگا را با قهرمانی به پایان رسانده، زمان خوبی برای یک روز استراحت به او خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری