football360 logo

وعده مهاجم وستهام به آرسنالی‌ها؛ قهرمانی را از سیتی می‌گیریم!

15 اردیبهشت 1403 ساعت 10:4816 نظر
آنتونیو معتقد است تیمش در هفته پایانی لیگ برتر می‌تواند سیتی را متوقف کند.

به گزارش فوتبال 360، آرسنال بعد از شکست خانگی مقابل آستون‌ویلا دیگر سرنوشت قهرمانی لیگ برتر را در اختیار ندارد و اکثر کارشناسان عقیده دارند شاگردان گواردیولا با بردن ۴ بازی باقی‌مانده فصل به قهرمانی می‌رسند اما میکائل آنتونیو، مهاجم وستهام بر این باور است آنها در هفته آخر می‌توانند سیتی را متوقف کنند و عامل قهرمانی آرسنال شوند.

گلزن انگلیسی وستهام در یک پادکست گفت: «اگر سرنوشت قهرمانی به هفته آخر بکشد، من فکر می‌کنم  آرسنال قهرمان خواهد شد. به دنبال گرفتن سهمیه اروپا هستیم و امتیازات بازی هفته آخر در زمین سیتی برای ما اهمیت دارد.»

آنتونیو در حالی ادعای امتیاز گرفتن از سیتی را دارد که آنها در بازی رفت ۳ بر یک مغلوب شدند. وستهام در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای گرفتن سهمیه اروپا تلاش می‌کند.

سیتی در ۴ بازی پایانی به ترتیب میزبان ولورهمپتون، میهمان فولام، میهمان تاتنهام و میزبان وستهام است. بازی در خانه تاتنهام روی کاغذ سخت‌ترین بازی برای شاگردان گواردیولا محسوب می‌شود اما بخشی از هواداران این تیم لندنی معتقدند دوست ندارند با امتیاز گرفتن از سیتی به قهرمانی رقیب‌شان، آرسنال کمک کنند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری