football360 logo

مرور آمار پیش‌بینی در هفته بیست‌وپنجم؛ نساجی شگفتی‌ساز بزرگ هفته

15 اردیبهشت 1403 ساعت 10:0015 نظر
غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نتیجه هفته، پیروزی 2 بر صفر نساجی برابر ذوب‌آهن بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته بیست‌وپنجم لیگ، به نسبت هفته‌های اخیر با شگفتی کمتری همراه بود. بیشترین امتیاز این هفته 69 امتیاز بود و هیچ کاربری بیش از ۶ پیش‌بینی کاملاً درست از نتایج این هفته نداشت. در این هفته بیش از ۱۶۰ هزار کاربر در این رقابت شرکت کردند.

این بار خبری از برد سرخابی‌ها نبود

با توجه به فرم خوب استقلال و پرسپولیس در هفته‌های گذشته و بردهای متوالی این دو تیم، اغلب کاربران برد آن‌ها را پیش‌بینی می‌کردند و این پیش‌بینی‌ها هم درست از آب در می‌آمد و بیشترین امتیاز از پیش‌بینی نتیجه ۲ تیم بالای جدول نصیب کاربران می‌شد. در این هفته اما پرسپولیس و استقلال به تساوی بدون گل دست یافتند تا این روند متوقف شود.

کاربران درست‌ترین پیش‌بینی از نتیجه کلی بازی را از دیدار شمس‌آذر قزوین با پیکان داشتند که ۶۶ درصد به درستی پیروزی نماینده قزوین را حدس زده بودند. کاربران بیشترین امتیاز را در این هفته از این بازی گرفتند و ۵.۸۱ امتیاز به‌دست آوردند. داربی استان کرمان با تساوی ۱-۱ به پایان رسید که ۳۲ درصد نتیجه دقیق آن را پیش‌بینی کردند که بالاترین میزان از پیش‌بینی نتایج دقیق در این هفته است.

برد دور از انتظار نساجی

نساجی مقابل ذوب‌آهن به پیروزی مهم و پیش‌بینی نشده‌ای دست یافت. این تیم در شرایطی در فولادشهر برنده شد که تنها ۱۰ درصد کاربران این برد را حدس زده بودند. برتری ۲ بر صفر نساجی توسط کمتر از ۱۰۰۰ نفر به طور دقیق پیش‌بینی شده بود که معادل 0.61 کاربران بود. کاربران از این بازی به طور میانگین 2.33 امتیاز به‌دست آوردند و این بازی غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازی هفته بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری