football360 logo

هشت چهره ویژه هفته بیست‌وششم لیگ برتر؛ به وقت خودنمایی

15 اردیبهشت 1403 ساعت 23:0026 نظر
در بیست‌وششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، 8 ستاره به دنبال آن هستند تا بیش از پیش توجهات را به سوی خود جلب کنند.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وسومین نرم‌نرمک به سوی روزهای پایانی‌اش در حال نزدیک‌شدن است و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (شانزدهم و هفدهم اردیبهشت‌ماه) قرار است دیدارهای هفته بیست‌وششم پیگیری شود که در 8 مسابقه این هفته، نبردهای حساس و سرنوشت‌سازی در مسیر تعیین قهرمان فصل و البته رقابت برای بقا در سطح اول فوتبال ایران به انجام می‌رسد. قرار است در این گزارش چهره‌های ویژه و ستاره‌های احتمالی هفته را مورد بررسی قرار بدهیم.

گل‌گهر سیرجان - شمس‌آذر قزوین؛ روبرتو تورس

ستاره اسپانیایی گل‌گهر به فرم آرمانی خود بازگشته و در 2 بازی اخیر سرمه‌ای‌پوشان (در لیگ برتر و جام حذفی) توانسته یک گل بزند و 3 گل برای تیمش بسازد. تورس که در بازی رفت مقابل شمس‌آذر قزوین سازنده تک گل تیمش بود، حالا به دنبال درخشش دوباره برابر یشمی‌پوشان است تا بتواند جایگاه خود در بین بهترین بازیکنان فصل را حفظ کند. پوریا سرآبادانی، کاپیتان و ستاره گلزن شمس‌آذر هم دیگر چهره ویژه تقابل شاگردان مارینوس اوزونیدیس و سعید دقیقی محسوب می‌شود که قزوینی‌ها امیدوار به درخشش دوباره او در ترکیب تیم‌شان هستند.

پیکان تهران - آلومینیوم اراک؛ حامد پاکدل

حامد پاکدل با درخشش در پیراهن آلومینیوم اراک بود که توانست راه خود برای پیوستن به پرسپولیس را هموار کند. او که بهترین دوران فوتبالی خود را در آلومینیوم گذرانده، حالا باید در لباس پیکان برابر تیم سابقش به میدان برود؛ آن‌هم در حالی‌که این مهاجم 32 ساله با ثبت 6 گل در فصل جاری برای پیکان جزو مهاجمان آماده و روی فرم لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود و بعد از گلزنی در جدال هفته گذشته برابر شمس‌آذر، به دنبال آن است برابر تیم سابق خود بدرخشد؛ به‌ویژه آنکه در بازی رفت هم پاکدل توانست تک گل پیکان برابر آلومینیوم را به‌ثمر برساند و حالا ستاره باتجربه خودروسازان به دنبال آن است تا بار دیگر برابر تیم محبوبش گل بزند.

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ شهریار مغانلو

شهریار مغانلو خود را برای رسیدن دوباره به عنوان آقای گلی فوتبال ایران آماده می‌کند. ستاره 29 ساله سپاهان که در 6 بازی اخیر طلایی‌پوشان در لیگ برتر و جام حذفی توانسته 5 گل بزند، بعد از درخششی که در بازی رفت برابر آبی‌پوشان اهوازی داشت و توانست تیر خلاص را به پیکره تیم خوزستانی بزند، به دنبال آن است تا دوباره برابر استقلال خوزستان گل بزند و شمار گل‌های خود در فصل جاری در لیگ برتر را به عدد 15 برساند و بیش از پیش خود را به کفش طلای لیگ بیست‌وسوم نزدیک کند.

نساجی مازندران - پرسپولیس تهران؛ محمد عباس‌زاده

محمد عباس‌زاده رفته‌رفته توانسته جایگاه خود در ترکیب ثابت نساجی را به‌دست آورد و جالب آنکه در هر 2 حضور او در ترکیب نساجی در 2 هفته اخیر، قرمزپوشان قائمشهری توانسته‌اند به پیروزی برسند که عباس‌زاده در جدال با تراکتور با کسب پنالتی در مسیر پیروزی تیمش موثر بود. ستاره قائمشهری که سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد، حالا باید در قائمشهر در لباس نساجی برابر سرخ‌پوشان پایتخت قرار گیرد و او که در سالیان اخیر به‌واسطه دور شدن از فرم آرمانی‌اش نتوانسته به پرسپولیس بازگردد، امید دارد که در مسیر بقای نساجی در سطح اول فوتبال ایران بتواند برابر پرسپولیس بدرخشد و شم بالای گلزنی خود را بیش از پیش نشان بدهد. او البته از زمان بازگشت به نساجی، هنوز نتوانسته برای این تیم گل بزند و چشم امیدش به طلسم‌شکنی برابر پرسپولیس است!

ملوان بندرانزلی - هوادار تهران؛ رضا جعفری

رضا جعفری با ثبت 8 گل و 5 پاس گل، دومین بازیکن موثر لیگ بیست‌وسوم است و او در 2 بازی اخیر انزلی‌چی‌ها توانسته برابر سپاهان برای تیمش گل بسازد و در جدال هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان هم با گلزنی خود تیمش را از شکست نجات داد. جعفری که در دور رفت، گل پیروزی‌بخش تیمش برابر هوادار را ساخت، حالا به دنبال تکرار خاطرات خوش دور رفت است و می‌خواهد به مانند نیم‌فصل نخست، برای سومین بازی پیاپی در ترکیب ملوان بدرخشد و مقابل بنفش‌پوشان نمایش خوبی داشته باشد. امین پورعلی، کاپیتان سابق هوادار هم در اردوی ملوانی‌ها است؛ البته که در هفته‌های اخیر او در ترکیب اصلی ملوان حضور نداشته اما احتمال حضور او برابر تیم سابقش دور از ذهن نیست.

صنعت‌نفت آبادان - مس رفسنجان؛ سعید واسعی

سعید واسعی روزهای تلخ و پرنوسان خود در نیم‌فصل نخست خود را کاملاً فراموش کرده و زیرنظر محرم نویدکیا توانسته احیا شود و به فرم ایده‌آل خود بازگردد. واسعی در 4 بازی اخیر مس رفسنجان، 3 بار در نقش گلزن درخشیده و درخشش او باعث شده تا روند شکست‌ناپذیری نارنجی‌پوشان تمدید شود. اتفاق جالب‌توجه اینکه او برای سومین‌بار در فصل جاری لیگ برتر باید برابر صنعت‌نفت قرار گیرد؛ چرا که در نیم‌فصل نخست و در هفته هفدهم، او 2 بار با پیراهن فولاد خوزستان برابر صنعت‌نفت به میدان رفت و حالا بعد از انتقال به مس، واسعی باید برابر زردپوشان آبادانی به میدان برود که ستاره نارنجی‌پوشان به دنبال پاک کردن خاطرات ناکامی‌های خود برابر تیم آبادانی است و امید دارد که برای سومین هفته پیاپی بتواند در ترکیب مس رفسنجان در قامت گلزن بدرخشد.

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساسان انصاری

ستاره 33 ساله فولادی‌ها تجربه 2 فصل حضور در ترکیب تراکتور تبریز را دارد و بعد از حضور در جمع سرخ‌پوشان تبریزی بود که ساسان به فولاد بازگشت و حالا برای چهارمین فصل پیاپی کارش را در جمع قرمزپوشان اهوازی دنبال می‌کند. انصاری در فصل جاری روی 7 گل از 16 گل فولاد تاثیر مستقیم داشته و گلزنی در جدال هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک باعث شد تا او با روحیه‌ای بالا مهیای انجام بازی برابر تیم سابق خود شود و حالا ستاره باتجربه فولادی‌ها، چشم امید هواداران این تیم برای درخشش مقابل تراکتور است و اهوازی‌ها امیدوارند به لطف درخشش کاپیتان خود بتوانند برابر تراکتور پیروز شوند و از شرایط بحرانی بیرون بیایند.

استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان؛ محمدحسین اسلامی

جواد نکونام علاقه زیادی به جذب محمدحسین اسلامی داشت اما این پدیده جوان، تحت قرارداد باشگاه اصفهانی ماند و رقم نجومی‌ای که ذوبی‌ها برای صدور رضایت‌نامه اسلامی می‌خواستند، سد راه انتقال او به استقلال شد. پدیده جوان ذوب‌آهن در فصل جاری تجربه ثبت 3 گل و 2 پاس گل (در لیگ برتر و جام حذفی) را دارد که هر 3 گل او در کمتر از یک‌ماه اخیر به‌ثبت رسیده و اسلامی که در هفته‌های گذشته آمادگی فنی بالایی را از خود نشان داده، در آستانه اتمام قراردادش با ذوب‌آهن، به دنبال ارائه بهترین نمایش خود برابر استقلال در ورزشگاه آزادی است تا بتواند بیش از پیش توانایی‌های فنی خود را به نکونام نشان بدهد. محمدجواد محمدی و محسن فروزان هم دیگر چهره‌های ویژه نبرد استقلال و ذوب‌آهن محسوب می‌شوند و در اردوی آبی‌ها هم بازگشت آرمین سهرابیان که دیدار رفت موفق به گلزنی شده بود، می‌تواند او را به یکی از چهره‌های خاص تقابل دو تیم تبدیل کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری