football360 logo

یک برزیلی، مقابل اوسمار ویرا؛ عصای دست ساکت به دنبال پوکر!

16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:3048 نظر
لوآن پولی در صورت بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر پرسپولیس، چهارمین کلین‌شیت متوالی‌اش را به‌ثبت خواهد رساند.

به گزارش فوتبال 360، یکی از دشوارترین بازی‌های پرسپولیس تا پایان لیگ بیست‌وسوم قرار است فردا (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به انجام می‌رسد و شاگردان اوسمار ویرا باید به مصاف نساجیِ اوج گرفته‌ی ساکت الهامی بروند. تیمی که در این هفته‌ها عملکرد درخشانی داشته و از 3 بازی اخیرش، 7 امتیاز دشت کرده و تا رده سیزدهم جدول رده‌بندی صعود کرده است.

نساجیِ ساکت در هشت هفته، بهتر از نساجی در 17 هفته پیش از ساکت!

نساجی پیش از روی کار آمدن الهامی در 17 بازی لیگ، تنها 2 برد نصیبش شد، یک کلین‌شیت به‌ثبت رساند و 11 امتیاز به دست آورد اما با حضور این سرمربی 52 ساله ورق برگشت و مازنی‌ها تولدی دوباره را تجربه کردند. برای آگاهی از کار بزرگی که الهامی و شاگردانش طی هفته‌های اخیر انجام دادند، باید بدانید که این تیم طی 8 بازی اخیرش، 3 برد به ارمغان آورده، 4 کلین‌شیت داشته و 11 امتیاز جمع‌آوری کرده است. آن‌ها به اندازه 17 مسابقه قبلی امتیاز گرفته‌اند و تعداد بردها و کلین‌شیت‌های‌شان از 17 بازی قبلی بیش‌تر بوده است و تمام این اعداد خارق‌العاده طی 8 دیدار بر جای مانده است.

ملوان، آخرین تیمی که نساجی را برد و به این تیم گل زد

آخرین شکست نماینده قائم‌شهر در لیگ برتر مربوط به اولین بازی سال 1403 می‌شود که در خانه با یک گل به ملوان باختند. بعد از این دیدار، نساجی نه شکست خورد و نه گلی دریافت کرد. قرمزپوشان ابتدا در اصفهان، سپاهان را با نتیجه 0-0 متوقف کردند. سپس نوبت به پیروزی یک بر صفر برابر تراکتور از راه رسید و نهایتا بردی شیرین و دور از خانه مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر که باعث شد امید نساجی برای بقا در لیگ بسیار زیاد شود.

284 دقیقه بدون دریافت گل برای خرید اجباری نساجی

لوآن پولی، یکی از بازیکنان برجسته تیم مازنی در سال 1403 بوده است. او پس از مصدومیت علیرضا رضایی جذب شد و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این خرید اجباری بتواند انقلابی در درون دروازه تیم ساکت الهامی ایجاد کند. او تا به اینجا در لیگ برتر طی 4 بازی فقط یک گل دریافت کرده که آن‌هم مربوط به بازی برابر ملوان می‌شود. محمدرضا سلیمانی در دقیقه 76 دروازه لوآن را باز کرد اما در 284 دقیقه بعدی، دیگر گلر برزیلی مقابل رقبا تسلیم نشد و با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش دروازه خود را بسته نگه داشت و 3 کلین‌شیت را به‌ثبت رساند تا به نوعی منجی یکی از 2 تیم شمالی لیگ برتر طی هفته‌های اخیر نام بگیرد.

کار دشوار اوسمار برای تسلیم کردن هم‌وطنش

بدون شک پرسپولیس برای باز کردن دروازه این گلر باتجربه و 31 ساله کار دشواری پیش رویش خواهد بود. باید دید اوسمار برای مغلوب کردن هم‌وطن خود چه برنامه‌ای دارد و آیا شاگردان او توانایی انجام دادن این کار را خواهند داشت یا خیر. سرخ‌پوشان تهرانی پیش از توقف بدون گل برابر سپاهان، در 5 بازی متوالی موفق به گلزنی شده بودند. آیا قرار است سرخ‌پوشان تهرانی برای اولین‌بار تحت هدایت ویرا 2 بازی بدون گل را تجربه کنند یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری