football360 logo
360-club
360-club-icon

پیروزی چلسی در داربی لندن؛ موتور شاگردان پوچتینو روشن شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸23 نظر
چلسی یک‌ پیروزی دیگر در داربی به دست آورد.

به گزارش فوتبال 360، سی و ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری یک دیدار پیگیری شد و چلسی در برابر وستهام با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. چلسی که در این فصل به دلیل کسب نتایج سینوسی، از جایگاه چندان مناسبی برخوردار نیست امیدوار بود با کسب ۳ امتیاز این بازی، خود را به کسب سهمیه اروپایی نزدیک ببیند و در صورت ادامه داشتن این نتایج، می‌تواند به کسب سهمیه اروپایی بیندیشد.


نیمه اول و برتری چلسی

نیمه اول با حملات چلسی آغاز شد و این تیم در ابتدای نیمه و توسط کول پالمر‌به گل اول رسید. چلسی سعی داشت در نیمه اول اختلاف را بیشتر کند تا نیمه دوم را با خیالی آسوده سپری کند. این تیم در دقیقه 30 توانست توسط گالاگر، اختلاف را به ۲ برساند. تیم میزبان در ادامه تیم برتر میدان بود و به دنبال گل سوم می‌دوید. در دقیقه 37، نونی مادوئکه بر روی پاس عالی تیاگو سیلوا گل سوم را به ثمر رساند تا چکش‌ها کار دشواری در پیش داشته باشند. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود چلسی به پایان رسید. 


نیمه دوم و تداوم برتری 

نیمه دوم با گل برای تیم چلسی آغاز شد. این تیم در دقیقه 48 و توسط نیکلاس جکسون و بر روی پاس دیدنی مادوئکه گل چهارم را زد. در ادامه وستهام سعی داشت کمی از سنگینی شکست کم کند اما قادر به نزدیک شدن به دروازه نبود. در دقیقه 80 چلسی توسط جکسون به گل پنجم رسید. او در این بازی ۲ گله شد. در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود چلسی به پایان رسید تا یک برتری شیرین برای این تیم به دست بیاید. چلسی با این پیروزی با 54 امتیاز و یک بازی بیشتر از منچستریونایتد، رده هفتم جدول را به خود اختصاص داد. 

در دیگر مسابقات، استون ویلا که در لیگ کنفرانس اروپا شکست خورده بود در مصاف با برایتون باخت دیگری را تجربه کرد و  با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

رکورد برد

چلسی در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی اخیر در برابر وستهام شکست نخورده و ۹ بازی از ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری