football360 logo

پورحمیدی در کمترین فاصله با دستکش طلا؛ امیدِ بیرانوند و اخباری، نزدیک به صفر

18 اردیبهشت 1403 ساعت 18:0026 نظر
دروازه‌بان تراکتور تبریز مدعی اول کسب عنوان دستکش طلایی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران با ردوبدل‌شدن 14 گل به پایان رسید و جزو هفته‌های کم‌گل لیگ بیست‌وسوم بود؛ به طوری‌که در این هفته از رقابت‌ها، مصاف نساجی مازندران - پرسپولیس تهران و استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان که هر دوی آن‌ها با نتیجه برتری 2 بر یک تیم‌های پرطرفدار پایتخت به پایان رسیدند، پرگل‌ترین بازی‌های هفته بودند و 5 تیم توانستند با ثبت کلین‌شیت به کار خود در این هفته از رقابت‌ها پایان بدهند.

آسان‌ترین کلین‌شیت هفته برای پورحمیدی!

حسین پورحمیدی هفته گذشته از عدم حضور حسین حسینی در ترکیب استقلال بهره برد و توانست برابر آبی‌پوشان پایتخت کلین‌شیت کند تا بتواند در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌وسوم، هم‌تراز با حسینی شود و شمار کلین‌شیت‌های خود را به عدد 14 رساند. ستاره تراکتوری‌ها شب گذشته در اهواز به دنبال گذر از حسینی بود و در یکی از آسان‌ترین رویارویی‌های فصل، او در حالی‌که هیچ شوتی در چارچوب دروازه خود ندید، توانست پانزدهمین کلین‌شیت خود را به‌ثبت برساند تا به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها برود و مدعی اول دریافت دستکش طلایی رقابت‌ها شود.

حسینی از قافله جا ماند

حسین حسینی در شب بازگشت به دروازه استقلال، خیلی زود روی اشتباه مدافعان آبی‌پوش دروازه خود را باز شده دید و نتوانست در رقابت با حسین پورحمیدی، پایاپای کار خود را پیش ببرد و شمار کلین‌شیت‌هایش روی عدد 14 باقی ماند. حسینی البته در دقایق پایانی مسابقه، یک خروج از دروازه نجات‌بخش داشت و نقش پررنگی در پیروزی آبی‌ها ایفا کرد اما با این وجود، او برای رسیدن به دومین دستکش طلایی خود در فوتبال ایران راه پر پیچ‌وخمی را در 4 هفته پیش‌رو در مقابلش می‌بیند.

بیرانوند و خداحافظی با رویای دستکش طلایی؟

علیرضا بیرانوند که فصل گذشته توانست با ثبت 18 کلین‌شیت، رکورد بیشترین کلین‌شیت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر (در دوره‌های 16 تیمی) را به نام خود ثبت کند و دستکش طلایی را از آن خود کرد، در فصل جاری روند پرنوسانی داشته و او روز گذشته در مقابل یکی از 2 شوت در چارچوب مازنی‌ها تسلیم شد و نتوانست دوازدهمین کلین‌شیت خود را به‌ثبت برساند تا شمار کلین‌شیت‌های او روی عدد 11 باقی بماند. بیرانوند در خوشبینانه‌ترین حالت، باید چشم‌انتظاری ناکامی پورحمیدی و حسینی در 4 هفته پیش‌رو باشد تا بتواند با ثبت 4 کلین‌شیت پیاپی هم‌تراز با دروازه‌بان تراکتور، عنوان برترین دروازه‌بان فصل را به‌دست آورد!

اخباری و حسرتی که ادامه دارد

محمدرضا اخباری جزو دروازه‌بانان باتجربه فوتبال ایران محسوب می‌شود اما او با وجود دوران طولانی حضورش در لیگ برتر، هیچ‌گاه نتوانسته عنوان دروازه‌بان برتر فصل را از آن خود کند. اخباری با وجود آنکه در هفته اخیر موفق شد مقابل شمس‌آذر بدرخشد و کلین‌شیت کند، اما شمار کلین‌شیت‌هایش روی عدد 11 است و فاصله موجود تا رسیدن به رکورد حسین حسینی و حسین پورحمیدی باعث شده تا امیدهای اخباری برای رسیدن به اولین دستکش طلایی‌اش در دوران فوتبال خود در لیگ برتر به صفر نزدیک شود. بعد از اخباری، نام علیرضا جعفرپور با 9 کلین‌شیت دیده می‌شود که این آمار برای دروازه‌بان جوان شمس‌آذر قزوین، آمار خوبی محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری