football360 logo
360-club
360-club-icon

بهترین استراتژی در هفته‌های پایانی؛ برای موفقیت در فوتبال فانتزی این گزارش را حتماً بخوانید

19 اردیبهشت 1403 ساعت 16:3084 نظر
در هفته‌های پایانی فوتبال فانتزی، استفاده از این بازیکنان می‌تواند برای کاربران گره‌گشا باشد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، رقابت جذاب فوتبال فانتزی به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و کاربران آخرین انتخاب‌‌های خود را برای موفقیت در این فصل در این روزها انجام می‌دهند. به کار گرفتن بازیکنان آماده طبیعتاً بهترین تصمیم برای هر کاربری است ولی بسیاری از بازیکنان آماده، توسط درصد زیادی از کاربران انتخاب شده‌اند. در این گزارش بازیکنانی که در هفته‌های اخیر میانگین امتیاز بالایی داشتند ولی کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند معرفی شده است. 

شجاعیان آماده‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ

داریوش شجاعیان در حال حاضر بالاترین میانگین امتیاز در ۵ هفته گذشته را دارد و در هر مسابقه به طور میانگین 8.4 امتیاز کسب کرده است. این بازیکن توسط تنها ۲.۸ درصد کاربران انتخاب شده و گزینه مطمئنی برای هفته‌های پایانی باشد. البته این بازیکن هفته بعد دیدار دشواری برابر پرسپولیس دارد.

حسین گودرزی مدافع شمس‌آذر دومین بازیکن آماده هفته‌های اخیر است که به طور میانگین 7.6 امتیاز در هر بازی نصیبش شده و در تیم 9.4 درصد کاربران حضور دارد. محمدمهدی محبی هافبک مس رفسنجان هم دیگر بازیکنی است که نمی‌توان نسبت به آن بی‌توجه بود. این بازیکن به طور میانگین در هر بازی 6.4 امتیاز کسب کرده و در تیم ۱.۱ درصد از کاربران حضور دارد.

خارجی‌های جذاب

لوآن پولی دروازه‌بان نساجی در ۵ دیداری که در دروازه این تیم قرار گرفته خوش درخشیده و به طور متوسط 7.2 امتیاز به‌دست آورده است. این دروازه‌بان با این عملکرد تنها در تیم 0.4 درصد کاربران حضور دارد. اوستون اورونوف ستاره این روزهای پرسپولیس، علی‌رغم درخشش زیاد، هنوز نتوانسته توجه کاربران فوتبال فانتزی را به خود جلب کند و توسط تنها 6.4 کاربران این انتخاب شده است. این بازیکن در ۵ هفته گذشته به طور میانگین ۷ امتیاز در هر بازی نصیبش شده است.

گوستاوو بلانکو مهاجم بلند قامت آرژانتینی استقلال، شروع خوبی در این تیم نداشت و همین مساله باعث شد تا کاربران کمتر به این بازیکن اعتماد کنند ولی بلانکو در هفته‌های گذشته بسیار خوش درخشیده و در هر بازی 6.8 امتیاز کسب کرده است؛ آن‌هم در حالی‌که تنها 4.2 درصد کاربران این بازیکن را انتخاب کرده‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...