football360 logo

لواندوفسکی: هیچ ترسی از امباپه نداریم؛ اگر متحد باشیم، رئال را شکست می‌دهیم

03 خرداد 1403 ساعت 09:00103 نظر
روبرت لواندوفسکی عنوان کرد از امباپه نمی‌ترسند.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید به زودی از بزرگترین خرید فصل خود، کیلیان امباپه رونمایی خواهد کرد. بازیکن فرانسوی چندی پیش جدایی خود از پاری‌سن‌ژرمن را اعلام کرد و با وجود اینکه هنوز قرارداد او رسمی نشده اما همه چیز حاکی از پیوستنش به رئال مادرید است. رئال مادرید این فصل موفق شد قهرمانی را در لالیگا را به دست بیاورد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده است. ورود امباپه، موجب تقویت بیشتری این تیم برای فصل آینده خواهد شد و خطری برای سایر رقبا در لیگ محسوب می‌شود. با این وجود روبرت لواندوفسکی ستاره تیم بارسلونا، معتقد است ترسی از پیوستن این بازیکن به رئال مادرید ندارند. 

امباپه موجب قدرت بیشتر رئال مادرید می‌شود 

لواندوفسکی در مصاحبه خود با نشریه مارکا گفت: «امباپه ما را نمی‌ترساند. البته انتقال او هنوز رسمی نشده اما به نظر می‌رسد فصل آینده در رئال مادرید حضور خواهد داشت. ترس؟ هیچ ترسی از کیلیان نداریم، قطعا او بازیکنی باورنکردنی است و پیوستنش به رئال مادرید موجب قدرتمندتر شدن این تیم خواهد بود. آن‌ها هرچه قدر هم بازیکنان قدرتمند در اختیار داشته باشند، اگر ما به عنوان یک تیم با یکدیگر همکاری کنیم، می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.»

استفاده از کند شدن رئال مادرید 

لواندوفسکی در ادامه سخنان خود عنوان کرد خرید جدید رئال مادرید، ممکن است در ابتدای فصل کمی آن‌ها را کند کرده و بارسلونا باید از این موقعیت استفاده کند. او گفت: «ما باید از همان بازی اول آماده باشیم. رئال مادرید احتمالا به زمان نیاز خواهد داشت و در ابتدا امتیازاتی از دست خواهند داد. باید از این فرصت استفاده کنیم و از آن‌ها جلوتر باشیم.» 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری