football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، پنجشنبه 6 ژوئن؛ جراحی «سه‌شیر» با چاقوی ساوتگیت!

۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱4 نظر
دیوید مویس نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت لسترسیتی برای جانشینی مارسکا است.
به گزارش فوتبال 360، در فاصله 8 روز مانده تا آغاز مسابقات یورو 2024 به میزبانی آلمان، تیم‌ها به خوبی محک می‌خورند و به زودی لیست تیم‌های باقی مانده نیز برای این مسابقات و انتخاب ترکیب نهایی‌شان اعلام خواهد شد.
گرت ساوتگیت از لیست انگلیس نام جیمز مدیسون و هری مگوایر را خط زده و باید تا چند ساعت دیگر، نام 5 نفر دیگر نیز برای سفر به آلمان خط بخورد که پیش‌بینی‌ها از این بابت بالا گرفته و تکلیف برخی بازیکنان دیگر نیز پس از انجام بازی دوستانه مقابل ایسلند مشخص خواهد شد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
جک گریلیش نیز دیگر بازیکنی است که انگلیس را در آلمان در مسیر رسیدن به نخستین قهرمانی تاریخ در این رقابت‌ها همراهی نخواهد کرد و ساوتگیت ترجیح داده واپسین شانس خود برای فتح جام با سه‌شیر را بدون بازیکنان باتجربه‌ای چون مگوایر و گریلیش امتحان کند.
نشریه استار اسپورت به بازگشت لوک شاو به تمرینات انگلیس واکنش داشته و نوشته است: «سه‌شیر سرانجام یک خبر خوب در فاز تدافعی دریافت کردند!» این نشریه همچنین اشاره داشته الکساندر ایساک نسبت به ماندن در جمع نیوکاسل بی‌تمایل نیست و چندان اهمیتی به پیشنهاد آرسنال نداده است.

استار اسپورت همچنین دیوید مویس، سرمربی پیشین وستهام را نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت لسترسیتی برای جانشینی انزو مارسکا به شمار آورده است.

سان برنامه‌های فیفا برای برگزاری جام‌جهانی باشگاه‌ها در فرمت جدید با حضور 32 تیم در ماه دسامبر را اعلام جنگ رسمی به باشگاه‌ها پنداشته است که اعتراضات بسیاری را برانگیخته.

اکیپ فرانسه برتری تیم ملی این کشور مقابل لوکزامبورگ در دیدار دوستانه را برجسته کرده و مارکا نیر پیروزی اسپانیا بر آندورا در همین دیدارهای دوستانه پیش از تورنمنت را پوشش داده است.



اسپورت بارسلون، در همین رابطه نیز به تمجید از فرمین لوپس پرداخته که در جریان دیدار دوستانه اسپانیا مقابل آندروا، پاس گل پنجم را برای فران تورس ارسال کرد.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به قهرمانی تیم زیر 17 ساله‌های ایتالیا در قاره اروپا اشاره داشته و نوشته «جهانِ آتزوری من! از تنیس به فوتبال! قهرمانانی برای آینده!»

کوریره دلوسپرت نوشته است ناپولی کارش را با موفق‌ترین سرمربی ایتالیایی سری آ در عصر مدرن آغاز خواهد کرد و در بخش دیگر اشاره داشته که تودور از لاتسیو جدا شده است.

کیکر آلمان در یادداشتی جالب توجه، به استقبال یورو 2024 رفته و شرایط تیم‌ها را با تیتر «پیش‌پرده‌ای برای نمایش افسانه‌ای تابستان!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری