football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، جمعه 7 ژوئن؛ صف مشتریان برای جذب گرینوود

۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۵2 نظر
اردوگاه انگلیس از تصمیم ساوتگیت مبنی بر خط زدن گریلیش شوک‌زده است.
به گزارش فوتبال 360، واپسین دیدارهای دوستانه در آستانه یورو 2024 درحال برگزاری هستند و درحالی که امشب انگلیس و آلمان با انجام آخرین دیدار دوستانه با حریفان به استقبال جام ملت‌های اروپا خواهند رفت، فرداشب پرتغال و کرواسی مقابل یکدیگر همزمان با یک بازی جذاب آزموده خواهند شد.
شب گذشته هلند با 4 گل کانادا را در هم کوبید تا نامش را بار دیگر در قامت یکی از مدعیان اصلی فتح مسابقات اروپایی بر سر زبان‌ها بی‌اندازد. تیمی که کارش در مسابقات را با هم‌گروهی با فرانسه، اتریش و لهستان آغاز خواهد کرد و دوره گذشته مسابقات را بدون شکست در مرحله گروهی به پایان رسانده است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
همزمان، اعلام لیست نهایی تیم‌های حاضر در یورو 2024 حواشی مختلفی را به وجود آورده و بحث بر سر بازیکنانی که به انتخاب سرمربیان شانس حضور در تورنمنت را از دست داده‌اند، بالا گرفته است. در این میان انگلیس حواشی بیشتری را تحمل می‌کند و گرت ساوتگیت که نام 5 نفر از جمله هری مگوایر، مدیسون و جک گریلیش را از لیست خط زده، رسانه‌ها شمشیر را از هم‌اکنون بر روی او بسته‌اند.
میرر با انتشار تصویر جک گریلیش، به خط خوردن او از لیست تیم ملی اشاره داشته و با بازی با واژه یورو و افزودن حروف UT به آن جهت القای حس خروج، چنین تصمیم سرنوشت‌سازی را به چالش کشیده است.
این نشریه همچنین به تصمیم باشگاه‌های لیگ برتری برای بقای کمک داوران ویدیویی اشاره داشته اما نوشته است: «بدیهی خواهد بود که باشگاه‌ها خواستار بهبود عملکرد این سیستم در فصل آینده هستند.»

دیلی اکسپرس تصمیم ساوتگیت را نه‌چندان قابل دفاع خوانده و نوشته است: «بدترین نوع خط زدن اسامی بازیکنان!» این نشریه سوال را از ساوتگیت مطرح کرده که اگر قصد خط کشیدن بر نام بازیکنان مذکور داشته که سابقه حضور در دوره پیشین مسابقات را داشته‌اند، چرا همان ابتدا همچون مارکوس راشفورد نامشان را به لیست وارد نکرده است؟!

سان، جملات ساوتگیت را بازتاب داده که در توجیه تصمیمش گفته است: «انتخاب لیست تیم، سخت‌ترینِ تصمیماتی است که گرفته‌ام و از آن رنج می‌کشم!»

دیلی تلگراف هم به این مهم اشاره داشته که در ادوگاه تیم ملی، سایر بازیکنان از تصمیم ساوتگیت مبنی بر خط زدن جک گریلیش شوکه شده‌اند!

اکیپ فرانسه یادداشتی در 12 صفحه منتشر کرده و اوضاع نقل‌وانتقالاتی مربیان و بازیکنان در لیگ یک فوتبال فرانسه را بررسی کرده است.

آ اس اسپانیا تصویری از اسکواد فصل آینده رئال مادرید منتشر کرده که با حضور امباپه، وحشتناک می‌نماید و نوشته است با ارزش‌ترین ترکیب دنیا را فصل آینده کارلو آنچلوتی در اختیار خود خواهد داشت که ارزش‌اش در بازار از 720 میلیون یورو هم تجاوز می‌کند.

اسپورت بارسلون یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک برای فصل آینده را خبر رسانیده که با همکاری دکو، این باشگاه خواستار به خدمت گرفتن هافبک 27 ساله رئال سوسیه‌داد با مبلغی به ارزش 25 میلیون یورو است.

میکل مرینو سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و دورتموند را هم داشته است و با پیراهن تیم ملی اسپانیا، قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا 2023 را هم تجربه کرده است.

رکورد پرتغال، علاقه باشگاه‌های پرتغالی از جمله بنفیکا به میسون گرینوود را خبر رسانی کرده که فصل گذشته به دنبال پایان بازداشت و خاتمه حواشی حضورش در منچستریونایتد، با پیراهن ختافه عملکردی فوق‌العاده به نمایش گذاشت و 10 گل زده و 7 پاس گل ارسال کرد.

ایل رومانیستا به علاقه دروسی و رم به جذب فدریکو کیه‌زا پس از حضور موتا روی نیمکت یوونتوس اشاره داشته و از آن تحت عنوان «تصمیمی دیوانه‌وار» یاد کرده است.
صدالبته که رم در مسیر جذب این بازیکن باتجربه و جوان، باید با ناپولی تحت هدایت کونته رقابت کند.

گاتزتا دلوسپرت به آمادگی میلان برای پرداخت 40 میلیون یورو در مسیر جذب زیرکزی از بولونیا اشاره داشته و در بخش دیگر نوشته است: «یوونتوس، یکی از باشگاه‌هایی است که به جذب میسون گرینوود علاقه دارد.»

کوریره دلوسپرت به تماس کونته با لوکاکو برای حضور در ناپولی اشاره داشته و از رسمی شدن حضور بارونی روی نیمکت لاتسیو پس از استعفای تودور خبر داده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری