football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، شنبه 8 ژوئن؛ پاس گل لیگ برتری به یوونتوس!

19 خرداد 1403 ساعت 19:07
ویتور برونو به عنوان سرمربی جدید پورتو انتخاب شد.
به گزارش فوتبال 360، واپسین بازی‌های دوستانه تیم‌های انگلیس و آلمان پیش از آغاز یورو 2024 نیز انجام شد و انتقادات نسبت به گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به همین سبب بالا گرفته است. از طرف مقابل اما آلمانِ ناگلزمان در قامت یکی از مدعیان اصلی فتح رقابت‌ها آزمون و خطا را پایان داد تا مهیای میزبانی از بزرگترین فستیوال فوتبالی قاره اروپا باشد.
از واپسین قهرمانی آلمان در جام ملت‌های اروپا، 28 سال گذشته و آخرین بار مانشافت سال 1996 جام را به میزبانی انگلیس بالای سر برده‌اند اما درحالی که سه‌شیر تشنه فتح نخستین جام تاریخشان در این رقابت‌ها هستند، گرت ساوتگیت زیر فشار بی‌رحمانه‌ای قرار گرفته است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
امشب در دیدارهای دوستانه، پرتغال و کرواسی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو تیم امیدهای بسیار به قهرمانی در این رقابت‌ها خواهند داشت و آخرین تورنمنت اروپایی کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ، به نوبه خود از جذابیت‌هایی خاص برخوردار است.
نشریه میرر به تمدید قرارداد جیمی واردی با لسترسیتی جهت تمدید حضورش در لیگ برتر انگلیس اشاره داشته و از طرف مقابل نوشته است: «فریاد زیر یخ! هواداران انگلیس تیم ملی کشورشان را در آخرین بازی دوستانه مقابل ایسلند پس از قبول شکست مقابل ایسلند هو کردند.»

دیلی تلگراف نیز همچون سایر جراید انگلیسی تمرکزش را بر این شکست قرار داده و در کنار اشاره به عدم درخشش فیل فودن، نوشته است: «جان استونز پس از تحمل مصدومیت، در خطر از دست دادن یورو 2024 قرار گرفته است.»

اسپورت بارسلون نوشته است: «کوبارسی از فهرست تیم ملی اسپانیا برای حضور در یورو 2024 خط خورد اما مدافع جوان بارسلونا تیم ملی کشور را در رقابت‌های المپیک همراهی خواهد کرد.» اسپانیا امشب آخرین دیدار دوستانه پیش از عزیمت به آلمان را برگزار می‌کند.

اسپورت همچنین به تمایل باشگاه الاتحاد به عقد قرارداد با ژول کونده اشاره داشته است که بارسلونا از فروش این بازیکن و به خدمت گرفتن بازیکن جانشین استقبال خواهد کرد.

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به اوضاع تیم‌های مطرح فوتبال باشگاهی در این کشور از بابت حضور در بازار نقل‌وانتقالاتی نگاه داشته و نوشته است درحالی که میلان در مسیر استخدام 4 بازیکن قدم برمی‌دارد، یوونتوس به عقد قرارداد با استون‌ویلا بسیار نزدیک شده و اینتر پاسخ مثبت را از بابت جذب گودموندشون گرفته است.

کوریره دلوسپرت تیتر «پاس گل به جیونتولی» را انتخاب کرده و نوشته است: «لیگ برتر انگلیس باشگاه استون‌ویلا را محکوم به تراز کردن اوضاع اقتصادی کرده و این باشگاه تا 30 ژوئن فرصت دارد داگلاس لوییز را به فروش برساند. یوونتوس جدی‌ترین مشتری این بازیکن است و موتا بسیار به این بازیکن برزیلی علاقه نشان داده است.»

آبولا پرتغال نیز به انتخاب ویتور برونو به عنوان سرمربی جدید پورتو و جانشین سرژو کونسیسائو اشاره داشته است که این سرمربی به مدت 2 سال هدایت اژدهایان را در دست خواهد گرفت. این مربی 41 ساله برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای در قامت سرمربی کنار زمین خواهد ایستاد و پیش از این به مدت مدید سابقه دستیاری کونسیسائو در تیم‌های مختلف از جمله 7 سال حضور در پورتو را داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری