football360 logo

پژو 207 و جوایز نقدی برای برندگان مسابقه پیش‌بینی یورو 2024 در فوتبال 360

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵339 نظر
مسابقه پیش‌بینی یورو 2024 با جوایز ارزشمندی مانند پژو 207 و جوایز نقدی آغاز شده است.

فوتبال 360 پس ازبرگزاری مسابقه پیش‌بینی لیگ برتر ایران، مسابقات خارجی، جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا حالا مسابقه پیش‌بینی یورو 2024 را هم با همان جوایز ارزنده شروع کرده‌است. فوتبالی‌ها می‌توانند با شرکت در مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 بازی‌های یورو 2024 را پیش‌بینی کنند و برنده یک پژو 207 و جوایز ارزنده دیگری شوند. شرکت‌کننده‌ای که در پایان مسابقات یورو بیشترین امتیاز را کسب کند، صاحب یک خودرو 207 می‌شود. برای نفرات دوم و سوم و برندگان چهار دور مسابقات هم جوایزی درنظر گرفته شده است.

پیش‌بینی مسابقات یورو 2024 علاوه بر داشتن جایزه کلی در چهار دور هم برگزار می‌شود؛ دور اول بازی‌های گروهی، دور دوم بازی‌های گروهی، دور سوم بازی‌های گروهی و بازی‌های مراحل حذفی.

ضمن اینکه طبق قوانین پیش‌بینی فوتبال 360 در بازی‌های مرحله حذفی ملاک احتساب امتیاز، نتیجه در پایان 90 دقیقه است.

جوایز یورو 2024:

جایزه نهایی:

یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ برای کاربر با بالاترین امتیاز در مجموع تمام بازی‌های جام.

100 میلیون تومان، برای نفر دوم رده‌بندی پیش‌بینی مجموع بازی‌های جام.

50 میلیون تومان، برای نفر سوم رده‌بندی پیش‌بینی‌ مجموع بازی‌های جام.

جایزه هر دور:

10 میلیون تومان برای کاربر با بالاترین امتیاز در پیش‌بینی هر دور از بازی‌های یورو 2024 (مسابقه پیش‌بینی در 4 دور برگزار خواهد شد).

نکات مهم:

در حالتی که در پایان مسابقات چند نفر با امتیاز برابر اول، دوم یا سوم مشترک بشوند، جایزه فوق بین آن‌ها تقسیم خواهد شد.

دور چهارم شامل تمامی مراحل حذفی خواهد شد؛ یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال. فهرست بازی‌های این دور با مشخص شدن تیم‌های صعودکننده هر مرحله تکمیل می‌شود و قاعدتا برای تکمیل پیش‌بینی در این دور، باید تا مشخص شدن فینالیست‌ها صبر کرد.

نحوه امتیازدهی هم به این صورت است که برای پیش‌بینی دقیق بازی 10 امتیاز تعلق می‌گیرد. پیش‌بینی درست اختلاف گل، 7 امتیاز دارد. به پیش‌بینی تیم برنده و بازنده 5 امتیاز می‌رسد. شرکت در مسابقه و پیش‌بینی اشتباه هم 2 امتیاز خواهد داشت.

برای شرکت در مسابقه پیش‌بینی فوتبال 360 پس از مراجعه به اپلیکیشن یا سایت فوتبال 360 وارد بخش پیش‌بینی می‌شوید. برای شرکت در پیش‌بینی یورو 2024 وارد بخش یورو 2024 شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود و پیش‌بینی نتایج، روی دکمه ثبت نتایج کلیک می‌کنید. شما این امکان را دارید تا شروع هر بازی نتیجه آن دیدار را تغییر دهید.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری