football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، یکشنبه 9 ژوئن؛ شاو در مسیر کریستیانو رونالدو!

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵2 نظر
لوک شاو دست به انجام مصاحبه‌ای چون مصاحبه رونالدو پیش از جام‌جهانی 2022 زده است.
به گزارش فوتبال 360، برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از آغاز یورو 2024 به روزهای پایانی رسیده و درحالی که شب گذشته پرتغال شکست مقابل کرواسی را پذیرفت و اسپانیا با 5 گل ایرلند شمالی را در هم کوبید، دانمارک و بلژیک نیز مقابل حریفان به پیروزی رسیدند تا تیم‌ها آماده سفر به آلمان برای حضور در مسابقات شوند.
امشب ایتالیا به مصاف بوسنی خواهد رفت و فرانسه از کانادا پذیرایی می‌کند تا دیدار هلند و ایسلند، تنها دیدار دوستانه جالب توجه باقی مانده پیش از سفر تیم‌ها به آلمان در تقویم این هفته فوتبال باشد.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
همزمان با تیم‌های اروپایی در مسیر یورو 2024، تیم‌های آمریکای جنوبی نیز برای حضور در مسابقات کوپا آمریکا آماده می‌شوند که این مسابقات از بامداد 21 ژوئن به وقت تهران (جمعه یکم تیر ماه)، با دیدار آرژانتین و کانادا رسماً آغاز خواهند شد. در این میان پس از غلبه برزیل برمکزیک، آرژانتین نیز بامداد فردا به میزبانی ایالات متحده مقابل اکوادور قرار خواهد گرفت.
نشریه اوله آرژانتین به استقبال این دیدار دوستانه رفته که مسی مشکلی برای همراهی تیم ملی در این دیدار نخواهد داشت و آرژانتینی‌ها پس از برگزاری دیدار دوستانه با اکوادور، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف گواتمالا نیز خواهد رفت و به دنبال آن، کار آلبی سلسته در کوپا آمریکا با هم‌گروهی با کانادا، شیلی و پرو آغاز خواهد شد.

جراید انگلیسی مصاحبه لوک شاو را بازتاب داده‌اند که این بازیکن با عدم رعایت اصول حرفه‌ای، همزمان با حضور در اردوگاه تیم ملی در آستانه یورو علیه تن‌هاخ دست به مصاحبه زده و گفته است: «کادر پزشکی باشگاه و سرمربی، با ایجاد فشار بر من ممکن بود شانس حضور در تورنمنت را از من بگیرند.»

شاو اما همچنین از طرف مقابل از هواداران منچستریونایتد نیز گله داشته که به او تهمت ترجیح دادن تیم ملی بر تیم باشگاهی‌اش زدند.

سان مصاحبه گرت ساوتگیت را بازتاب داده که گفته است تیم ملی انگلیس در مسیر شکستن طلسم عدم قهرمانی در یورو، تنها نمی‌تواند بر جود بلینگام تکیه کند و به ستاره انگلیسی هشدار داده است خود را از تیم ملی فراتر نبیند و همچنین فشارهای هواداری بر او را تا حد توان کاهش داده است!

جراید اسپانیایی جملگی پیروزی اسپانیا بر ایرلند شمالی در واپسین دیدار دوستانه قبل از آغاز یورو را بازتاب داده‌اند و تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات با کرواسی، آلبانی و ایتالیا هم‌گروه خواهد بود که عنوان گروه مرگ مسابقات را یدک می‌کشد.





در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت نوشته است: «ایتالیا به پیش! 6 سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در آستانه برگزاری مسابقات یورو 2024، از ساکی گرفته تا کونته، حمایت خود از اسپالتی را اعلام داشته‌اند و آخرین محک تیم پیش از سفر به آلمان مقابل بوسنی خواهد بود.»

این نشریه همچنین در یادداشتی با تیتر «یوونتوس برزیلی!» اشاره داشته است که پس از داگلاس لوییز، بیانکونری خواهان به خدمت گرفتن ویتور روکه هم شده‌اند تا تیم در روند گلزنی تحت هدایت تیاگو موتا از این بابت دچار تشویش نشود.

کوریره دلوسپرت نسبت به حضور کالافیوری در میدان همزمان با مصاف دوستانه مقابل بوسنی اشاره داشته و نوشته است باشگاه یوونتوس می‌تواند از محل فروش ستارگانی چون آدرین ربیو، فدریکو کیه‌زا و شزنی 65 میلیون یورو درآمد جهت بهبود ترکیب تیم تحت هدایت موتا کسب کند.

توتوسپرت نیز به شرایط آلوارو موراتا پرداخته که در مسیر رسیدن به یوونتوس، حاضر به کاهش دستمزد نیز خواهد بود و این نشریه با انتخاب تیتر «آلوارو! تصمیمت را گرفته‌ای؟!» در توصیف شرایط او، اذعان داشته که این بازیکن اسپانیایی پاسخ منفی قاطعی به پیشنهادات باشگاه‌های عربی داشته است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری