football360 logo

اولیسه به توافق شخصی با چلسی رسید؛ منچستریونایتد، همان همیشگی!

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰68 نظر
در حالی که منچستریونایتد از مدت‌ها قبل به اولیسه علاقه‌مند بود، بال فرانسوی به چلسی نزدیک‌تر است.

به گزارش فوتبال 360، از 2  فصل قبل منچستریونایتد بال فرانسوی کریستال پالاس را در لیست خرید خود داشت و علاقه 2 طرفه باعث شد بسیاری از رسانه‌ها اولیسه را بازیکن بعدی یونایتد بدانند. کمتر از 2 سال می‌گذرد و در کمال تعجب، روز گذشته منابع مختلف تایید کردند باشگاه لندنی که به تازگی دوباره به اولیسه علاقه‌مند شده، توانسته با این بال 22 ساله به توافق برسد و احتمالا او به استمفوردبریج بازگردد.

اولیسه و چلسی

اولین باشگاه بازیکن فرانسوی- انگلیسی پالاس، آرسنال بود. در سال 2009 او نظر آکادمی چلسی را به خود جلب کرد و تا سال 2016 در آکادمی شیرهای لندنی حضور داشت. با این حال باشگاه و اولیسه احساس می‌کردند هرگز برای هم مناسب نخواهند بود و تصمیم به جدایی گرفته شد. او سپس یک سال را در آکادمی سیتیزن‌ها گذراند و پس از آن به ردینگ پیوست. او در ردینگ استعدادش را به نمایش گذاشت و لیگ برتر را پس از ورود به کریستال پالاس تجربه کرد.

امروز نزدیکان بازیکن و باشگاه چلسی اعلام می‌کنند بال جوان  علاقه‌مند به ورود به منچستریونایتد بود اما از انفعال آنها ناامید شده و پس از چند جلسه با مدیران چلسی به این نتیجه رسیده بازگشت به تیمی که بیشترین دوران فوتبال را در آن گذرانده عاقلانه‌تر خواهد بود. چلسی زیرنظر مارسکا به نظر بازیکن فرانسوی پروژه روشن‌تری خواهد بود و توافقات اولیه میان آنها شکل گرفته. البته چلسی اکنون باید به مذاکرات با کریستال بپردازد و برای نوع پرداخت بند فسخ 60 میلیون پوندی با آنها صحبت کند. کریستال پالاس تمام مبلغ را نقدی می‌خواهد و مدیران چلسی قصد دارند حداقل بخشی از این مبلغ در چند قسط پرداخت شود. هنوز هیچ چیز تمام نشده و هر باشگاهی می‌تواند با اولیسه ارتباط بگیرد اما گویا هیچ‌کس روشن‌تر از چلسی نتوانسته برنامه‌اش را به مایکل اولیسه بگوید.

منچستریونایتد، همان همیشگی

بسیاری از انتقادات به گلیزرها این بود که آنها همیشه برای اقدامات خود بسیار دیر عمل می‌کنند. برادران آمریکایی پول فراوانی را در این مدت خرج کرده‌اند اما نحوه صرف هزینه، بازتاب خوبی را ایجاد نمی‌کرد. منچستریونایتد همیشه به سختی و با تاخیر زیاد و در بیشتر مواقع با مبالغ گزاف خریدهایش را رسمی می‌کرد و عصبانیت شدیدی را برای هواداران به وجود می‌آورد.

با ورود راتکلیف و نوع مدیریت او بسیاری حدس می‌زدند چنین مشکلاتی را دیگر در منچستریونایتد نبینیم اما برخلاف تصورات، منچستریونایتد همچنان همان تیم سابق است. تا این لحظه رسما توسین آدارابیویو به باشگاه چلسی پیوسته و این بازیکن آزاد موردنظر مدیران منچستریونایتد بود. با این حال همانند گذشته فاش شد آنها دیر به معامله وارد شدند و یک خرید رایگان از دست رفت. منچستریونایتد وقتی پای معامله با مدیربرنامه این بازیکن نشست که توافقات در حال نهایی شدن با چلسی بود و بازگشتی وجود نداشت. در داستان اولیسه همان اتفاق در حال تکرار است و مشخص شده  منچستریونایتد با ورود راتکلیف هم هنوز نتوانسته است مشکلات گذشته خود را تغییر دهد. یک پنجره نقل و انتقالات سخت، با تاخیر و گران‌قیمت در انتظار منچستریونایتد خواهد بود و همان اتفاق همیشگی برای این باشگاه و هوادارانش رخ می‌دهد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری