football360 logo

جدایی ناگهانی تورس از گل‌گهر؛ ممنون روبرتو، به امید دیدار!

22 خرداد 1403 ساعت 15:0023 نظر
روبرتو تورس پس از 2 فصل حضور در فوتبال ایران، کشور را ترک کرد و مشخص نیست که دوباره او را در لیگ برتر ببینیم یا خیر.

به گزارش فوتبال 360، گل‌گهر در بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران نمایش قابل قبولی، حداقل در بحث نتیجه‌گیری نداشت و در رتبه نازل نهم قرار گرفت. با این وجود سرمه‌ای‌پوشان به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند و می‌توانند با قهرمانی در این مسابقات، پایان فصل درخشانی را تجربه کنند. 

پایان لیگ، پایان ماجرای تورس و گل‌گهر!

روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی گل‌گهر در این فصل، همانند دوران حضورش در فولاد، کیفیت بالای خود را به رخ کشید و یکی از بهترین بازیکنان تیم مارینوس اوزونیدیس بود. هافبک اسبق اوساسونا با گل‌ها و پاس گل‌هایی که به‌ثبت رساند، نماینده استان کرمان را در اکثر هفته‌ها جزو تیم‌های بالانشین قرار داد و در جام حذفی نیز با درخشش در مصاف با فجرسپاسی و هوادار، نقش ویژه‌ای در صعود گل‌گهر به مسابقه پای فینال ایفا کرد. با این وجود او پس از پایان لیگ، بدون توجه به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی با سپاهان، ایران را ترک کرد تا جدایی‌اش از تیم سیرجانی قطعی شود.

خوب در فولاد، خیلی خوب در گل‌گهر

تورس از اواسط لیگ بیست‌ودوم، پا به فوتبال ایران گذاشت و شاگرد هم‌بازی سابقش در اوساسونا یعنی جواد نکونام شد. او با لباس قرمزپوشان اهوازی 12 بازی در لیگ انجام داد که ماحصل آن 2 گل و 2 پاس گل بود. تورس در لیگ بیست‌وسوم تیم خود را تغییر داد و با وجود پیشنهادی که از استقلال داشت، راهی گل‌گهر سیرجان شد و با این تیم نیز 21 مرتبه در لیگ برتر به میدان رفت و آمار پنج گل و 6 پاس گل را به‌ثبت رساند. او مجموعا طی 33 بازی در لیگ، هفت گل زد و هشت پاس گل ارسال کرد و نقشی ویژه در هر 2 تیم ایفا کرد.

بابت همه‌چیز ممنون روبرتو!

حالا باید دید این بازیکن 35 ساله بار دیگر به فوتبال ایران بازمی‌گردد و پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد یا خیر. او در همین 2 فصل طرفداران زیادی پیدا کرد و با تجربه بالا، هوش فراوان، قدرت شوت‌زنی مثال‌زدنی و تبحر قابل توجه در ارسال پاس گل و زدن ضربات ایستگاهی به کیفیت لیگ برتر ایران افزود. علی‌الحساب و بدون توجه به آینده، باید از روبرتو تورس بابت این 2 فصل و لحظات فوق‌العاده‌ای که در فوتبال ایران ثبت کرد، تشکر کنیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری