football360 logo

ترزگه: یوونتوس باید به مسیر قهرمانی برگردد؛ فرانسه مدعی اصلی قهرمانی یوروست

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵27 نظر
مهاجم پیشین یوونتوس درباره عملکرد فصل قبل این تیم و آمدن موتا به جای آلگری صحبت کرده است.

به گزارش فوتبال 360، دیوید ترزگه، مهاجم پیشین یوونتوس در مصاحبه مفصلی درباره وضعیت فصل قبل و آینده احتمالی این تیم با تیاگو موتا صحبت کرده است. مهاجم سابق فرانسوی همچنین قهرمان احتمالی یورو 2024 را هم پیش‌بینی کرد. 

یوونتوس در پایان فصل با ماسیمیلیانو آلگری قطع همکاری کرد و می‌خواهد پروژه جدیدش را با تیاگو موتا، سرمربی فصل قبل بولونیا شروع کند. باشگاه تورینی برای تقویت تیمش بازیکنانی مثل میکله دی‌جورجو، دروازه‌بان مونزا و تون کوپمینرز و ریکاردو کالافیوری از بولونیا را مد نظر دارد و در حال تمدید قرارداد ادرین رابیو، هافبک فرانسوی است.

ترزگه که در حاشیه مراسمی در تورین صحبت می‌کرد، درباره عملکرد فصل قبل یوونتوس گفت: «خواسته هواداران بیشتر از قهرمانی جام حذفی است. ما باید بیشتر کار کنیم و بهتر شویم. با تمام تغییرات اخیر، باور دارم یوونتوس به مسیر قهرمانی برمی‌گردد.» مهاجم پیشین یوونتوس درباره انتقادات رسانه‌ها از این تیم ادامه داد: «یووه همیشه عادت به بردن داشته و انتقادات از همین جا می‌آید. من شاهد پیشرفت در تیم هستم و موظفیم در این مسیر ادامه بدهیم. اینتر و ناپولی به مدعیان تبدیل شده‌اند و این برای یوونتوس خوب نیست.»

توصیه به موتا

او در توصیه‌هایی به موتا که قرار است به زودی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی شود، گفت: «تیاگو یک مربی جوان است و خوب می‌داند  کجا قدم می‌گذارد و چه کاری باید انجام بدهد. هرچند یووه متاسفانه فرصت ندارد. تیم او در بولونیا فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاشت. در یووه همه چیز متفاوت است اما فکر می‌کنم فوتبال او هویت دارد. البته یووه هم می‌خواهد از نظر سطح تکنیکی – تاکتیکی متحول شود و صبر می‌کنیم تا دوباره به تیم جذابی تبدیل شود.»

ترزگه درباره تفاوت یوونتوس و اینتر در کورس قهرمانی گفت: «تیم ثبات نداشت. در مقاطعی نتایج افت کرد و اینتر توانست فاصله زیادی به وجود آورد. یوونتوس باید بازی‌ها را ببرد و این از بازی زیبا اهمیت بیشتری دارد اما آنها در این راه ناموفق بودند.» او درباره پنجره تابستانی نقل و انتقالات گفت: « به دنبال هدف‌های خاص می‌گردیم تا جهش اساسی داشته باشیم چون تیم در لیگ قهرمانان، جام حذفی و سری آ بازی می‌کند. به تیم قوی‌تر و بازیکنان مهمتر نیاز داریم و همه چیز به کار جیونتولی بستگی دارد.»

ایتالیا نباید پشت تاریخش پنهان شود

او درباره شانس‌های قهرمانی یورو 2024 و احتمال موفقیت ایتالیا گفت: «فرانسه مدعی اصلی است. حرف اسپالتی درباره ایتالیا شفاف بود و جالب نیست ایتالیا پشت تاریخش پنهان شود. آنها پیشرفت کرده‌اند.» ترزگه در توصیه‌ای به رابیو که 3 هفته از قراردادش با یووه باقی مانده، گفت: «فکر می‌کنم بازیکن خیلی مهمی برای یووه محسوب می‌شود و موظف است در مورد برنامه آینده‌اش و تمدید احتمالی با دقت بیندیشد. این مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در ذهن داشته باشد.»



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری