football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، سه‌شنبه 11 ژوئن؛ آب پاکی پپ روی دست بارسلونا

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰3 نظر
گرت ساوتگیت در صورت عدم قهرمانی تیم ملی انگلیس، در جام‌جهانی سرمربی نخواهد بود.
به گزارش فوتبال 360، در فاصله 3 روز مانده تا آغاز مسابقات جام ملت‌های اروپا به میزبانی آلمان، تیم‌ها به دنبال انجام بازی‌های دوستانه مهیای سفر به این کشور شده‌اند و یکی پس از دیگری به خاک آلمان می‌رسند.
دیدار افتتاحیه مسابقات جمعه شب با مصاف آلمان و اسکاتلند آغاز خواهد شد و از آخرین تقابل دو تیم، بیش از 9 سال می‌گذرد. آخرین بار آلمان و اسکاتلند در مقدمات یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفته بودند که در هر دو بازی، آلمان پیروز دیدار بود.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
شب گذشته همچنین واپسین دیدار دوستانه مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات برگزار شد که هلند با 4 گل ایسلند را در هم کوبید که موفق شده بود بر انگلیس غلبه کند. نتایج دیدارهای دوستانه و شرایط تیم‌ها، نویدبخش تماشای تورنمنتی جذاب است که تا یک ماه آینده، هیجان فوتبال ملی را به هواداران پیشکش خواهد کرد.
نشریه میرر تصویری از فرود هواپیمای تیم ملی انگلیس در آلمان را منتشر کرده و صحبت افراد متفاوتی از جمله شاهزاده بریتانیا، گرت ساوتگیت و هری کین را با تیترهای مختلف و شبیه به هم پوشش داده است.

استار اسپورت اشاره به هتلی که برای اسکان تیم ملی انگلیس در نظر گرفته شده داشته است و از همین بابت، هری کین گفته که تیم ملی کشورش تا به همین مقطع نیز آلمان‌ها را شکست داده زیرا بهترین هتل کشور برای اقامت به آنها اختصاص داده شده است.

این نشریه همچنین به عدم آمادگی کامل بوکایو ساکا برای حضور در بازی‌های ابتدایی سه‌شیر در تورنمنت اشاره داشته و نوشته است: «ساکا هنوز به مرز کامل آمادگی جهت حضور در تمرینات گروهی نرسیده است.»

سان مصاحبه گرت ساوتگیت را پوشش داده که گفته است: «یورو 2024، آخرین شانس حضور من روی نیمکت سه‌شیر است و در صورتی که موفق به فتح عنوان نشویم، سکان هدایت تیم ملی را واگذار خواهم کرد!»

دیلی تلگراف هم به آنالیز ترکیب تیم ملی انگلیس در تورنمنت پرداخته و اشاره داشته است ترنت الکساندر آرنولد با صلاحدید کادر فنی در طول مسابقات چاره‌ای جز به میدان رفتن در خط هافبک نخواهد داشت.

مارکا ضمن انتشار مصاحبه دنی اولمو، به تمجید از این بازیکن پرداخته و اسپورت بارسلون مصاحبه پپ گواردیولا را بازتاب داده که گفته است: «در قامت سرمربی هرگز به بارسلونا باز نخواهم گشت و هر نتیجه‌ای که به دست آید، هواداران این باشگاه باید از هانسی فلیک حمایت کنند.»

در ایتالیا، گاتزتا دلوسپرت به نقش فراته‌زی در ترکیب تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی اشاره داشته و نوشته است سرمربی تیم ملی نسبت به تاثیرگذاری او، اطمینان کامل دارد.

این نشریه همچنین پاسخ مثبت براردی به یوونتوس را خبر رسانی کرده و از طرف دیگر اشاره داشته که همه چیز به ساسولو برای به فروش رساندن ستاره سال‌های اخیر تیم به باشگاه یوونتوس بستگی دارد.

کوریره دلوسپرت تمایل میلان به جذب آدرین ربیو را پوشش داده که این بازیکن به صورت رایگان در دسترس است و روسونری آماده پیشنهاد دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورو به او هستند.

توتوسپرت هم مصاحبه داوید ترزگه را پوشش داده که گفته است: «باشگاه یوونتوس باید به هواداران لذت تماشای فوتبال را بیش از این هدیه کند! فتح یک جام حذفی و به پایان رساندن فصل در رتبه سوم بدون امید داشتن برای فتح اسکودتو هرگز کافی نیست!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری