football360 logo
360-club
360-club-icon

اتفاق عجیب در کنفرانس خبری بلژیک؛ ترک سالن به خاطر زبان انگلیسی!

29 خرداد 1403 ساعت 12:5330 نظر
کوین دی‌بروینه پس از شنیدن درخواست خبرنگار برای پاسخ به زبان انگلیسی، سالن را ترک کرد .

به گزارش فوتبال 360، شب گذشته با وجود تمام تلاش بازیکنان بلژیک، این تیم نتوانست تغییری در شکست یک بر صفر مقابل اسلواکی ایجاد کند و کوین دی‌بروینه دست خالی تیمش را از میدان خارج کرد. آنها بابت این شکست بسیار ناراحت و عصبی بودند اما رفتار کاپیتان همه را متعجب کرد. 

بی‌اعتنایی به خبرنگار انگلیسی

کوین دی‌بروینه پس از بازی به کنفرانس خبری رفت تا به سوالات مختلف پاسخ بدهد. او تمامی سوالات را به زبان مادری پاسخ داد و پس از اینکه خبرنگار انگلیسی از او خواست تا شرایط بعد از این مسابقه را به زبان انگلیسی جواب دهد، رویکرد متفاوتی داشت. کوین دی‌بروینه با حضور در چلسی و منچسترسیتی مدت زمان زیادی از فوتبالش را در انگلستان گذرانده و به خوبی به این زبان تسلط دارد. خبرنگار انگلیسی قصد داشت سخنان او را به زبان انگلیسی در رسانه‌های این کشور منتشر کند اما دی‌بروینه پس از شنیدن سوال ابروهایش را بالا انداخت، نگاهی کامل به خبرنگار کرد و بدون هیچ حرفی سالن مصاحبه را به سرعت ترک کرد.

این حرکت باعث شد تا تمام خبرنگاران بپرسند آیا بی‌احترامی از سوی آنها رخ داده که چنین حرکتی از سوی دی‌بروینه شکل گرفته یا خیر. بسیاری از کارشناسان چنین حرکتی را نشان دادن شور میهن‌پرستی کاپیتان بلژیک دانستند اما برخی دلیل ماجرا را عصبانیت این بازیکن و بروز خشمش در مقابل خبرنگاران استنباط کردند. در هر صورت در دنیای فوتبال چنین رفتاری مقابل اهالی رسانه یک نوع بی‌احترامی محسوب می‌شود و بسیاری اعتقاد دارند او کاملا غیرحرفه‌ای با این موضوع برخورد کرده. رفتار درست حداقل در نگاه کارشناسان این است که او دلیلش را برای جواب ندادن به خبرنگار می‌گفت و اگر قصد ترک سالن مصاحبه را داشت باید به طریقی آن را اعلام می‌کرد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...