football360 logo
360-club
360-club-icon

گیشه مطبوعات جهان، شنبه ۶ ژوئیه؛ بر باد رفته

۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
پس از پرتغال، رویای حضور ترکیه و سوئیس در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ هم بر باد رفت.
به گزارش فوتبال ۳۶۰، کابوس ضربات پنالتی برای پرتغال در یورو ۲۰۲۴ سرانجام گریبان این تیم را گرفت و یاران کریستیانو رونالدو با پنالتی که ژائو فلیکس از دست داد، از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.
این پایان غم‌انگیز کریستیانو رونالدو در جام ملت‌های اروپا بود. بازیکنی که عنوان برترین گلزن و برترین گل‌ساز در تاریخ این رقابت‌ها را همزمان در اختیار خود داشت و از یورو ۲۰۰۴، به مدت ۲۰ سال با درخشش خود این تورنمنت را جذابیتی ویژه بخشیده بود.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
انگلیس اما در ضربات پنالتی مرحله یک‌چهارم نهایی از سد سوئیس گذشت و با فراموشی حسرت فینال دوره گذشته مسابقات، موفق شد بار دیگر روانه جمع ۴ تیم برتر اروپا شود تا به انتظار هلند بماند.
نشریه‌های پرتغالی در واکنش به شکست تیم در مصاف با فرانسه، از عناوین مختلفی بهره برده و واپسین حضور رونالدو در جام ملت‌های اروپا را بازتاب داده‌اند.

-

تیتر رکورد «ناراضی از فلیکس» بوده و اوژوگو چهره مغموم بازیکنان و سرمربی تیم را منتشر کرده است.

اکیپ فرانسه با تیتر «برنده تمام امتیازها» به پیروزی شاگردان دشان واکنش نشان داده است.

جراید انگلیسی به استقبال مصاف انگلیس و سوئیس رفته بودند و درحالی که نشریه میرر از بازیکنان خواسته به صعود ناپلئونی‌شان پایان داده و نتیجه دلخواه هواداران را به ثبت برسانند، نشریه سان تمجید گرت ساوت‌گیت از جود بلینگام را بازتاب داده که گفته بود: «جود با قلبی در آغوش و شیرهای روی پیراهنش برای تیم ملی انگلیس به میدان می‌رود.»

در اسپانیا، کاغذ اخبار به صعود اسپانیا به نیمه‌نهایی پس از غلبه بر آلمان اختصاص داشته و صعود دراماتیک و خاطره‌انگیز تیم می‌تواند به نخستین حضور در فینال پس از یک دهه مختوم شود‌.

-

-

دنیای ورزش هلند با تیتر «فرصت طلایی» به استقبال مصاف با ترکیه رفته و نشریه اوله آرژانتین با انتشار تصویر دیبو مارتینس، نوشته رختکن آرژانتین هنوز لئو مسی را بهترین بازیکن جهان می‌داند.

-

در ایتالیا اما به دنبال عدم حضور تیم در مراحل نهایی یورو، گاتزتا دلوسپرت به دزدی بزرگ یوفا از آلمان بابت نادیده گرفتن برخورد توپ به دستان کوکوریا در محوطه جریمه اسپانیا اشاره داشته و نوشته است یوونتوس تحت هدایت موتا، در این مرحله متوقف نخواهد شد و مدیران باشگاه قصد به خدمت گرفتن تامی آبراهام را هم خواهند داشت.

کوریره دلوسپرت تمایل شخصی بونجورنو برای پیوستن به ترکیب تحت هدایت کونته در ناپولی را بازتاب داده و نوشته است اینتر تنها در صورتی به کورس جذب این بازیکن وارد خواهد شد که دی‌فرای را به الاتحاد بفروشد.

فدریکو کیه‌زا به پیوستن به رم نزدیک شده و در مسیر جذب بونجورنو، ناپولی و تورینو به توافق رسیده‌اند و تنها پرداخت کمیسیون مدیربرنامه‌های بازیکن باقی مانده است.

توتوسپرت نیز به این مهم اشاره داشته که بونجورنو چگونه به پیشنهاد یوونتوس پاسخ رد داده و آلیشا لمن، بازیکن جدید تیم زنان یوونتوس خواهد بود.
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری